Flex będzie i to raczej wcześniej niż później.
...ale najpierw koniecznie jeszcze kilka naklejek! Jak ma odchodzić to z pompą!
![]:-> ]:->](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/diabelek.gif)
A poważnie - chłopaki, WIĘCEJ ZAPARCIA (i nie mówię o fizjologii

)! Ja do swojego GSI też straciłem zupełnie cierpliwość po tym jak poległem na odkręcaniu urwanej śruby mocującej altka (jest gdzieś wątek nawet) - prawie rok stał zanim zrobiłem co trzeba!

Ale w końcu się zebrałem w sobie i naprawiłem i jeździł jeszcze trochę. Dopiero korozja od góry w środku i od spodu w połączeniu z koniecznością zrobienia całego zawieszenia na raz hurtem przelały czarę goryczy...

do 95, jajka z otwieraną oddzielnie szybą, oddzielnie klapą bagaja 
Jak dla mnie najfajniejszy Civic ever

No, może poza UFO ale to już nie mój zasięg cenowy
VI Gen ma w HB brzydko osadzone tylne lampy, a 4-drzwiówka to już jednak nie to; VII wygląda jak minivan

, natomiast IV może być ale jest juz nieco zbyt "antyczna" z budy jako auto na co dzień (trochę jak Polonez

)...
A w temacie:
W GLI od początku tygodnia leci montaż podtlenku

- są już przewody, przygotowana wnęka, wlew...
Dziś w planie: parownik, mikser, przełącznik z elektryką (z pośpiechu na początek będzie "klasyczna" :-P generacja) i może strojenie. Ale coraz bardziej wątpię że skończę całość przed wyjazdem na wakacje... Zwłaszcza że już przewiduję konieczne poprawki i zmiany w najbliższym czasie

Aczkolwiek jest tez ciśnienie, bo ~1200km fajnie by było jednak na gazie zrobić

Wczoraj Polonez też robił za tokarkę
![:] :]](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/kwadr.gif)
Roztoczyłem przy użyciu tylnej piasty felgi z Fiata na otwór FSO. Polecam tą metodę zamiast pilnika/wiertarki itd. Szybko, łatwo i co najważniejsze: precyzyjnie tyle ile trzeba!
