UP...
ODKURZAMY.....
"Analizując aspekt gospodarczo moralny , drogą dedukcji doszedłem do konkluzji iż.... a w zasadzie nie..... Otóż Pana aperycje w stosunku do mojej osoby są za mało retrospe3ktywne dlatego proszę krok do tyłu......" ( 10 srs przyp.aut.)
Tak więc - wznawiając temat:
U mnie było tak:
1. 1,5 gle - potrafił się wkręcić do 7000 obr/min ale zawsze sztrzelał wtedy pasek klinowy :lol:
2. 2.0 dohc - na gazie - sprint do 100 km/h - licznikowych około 10 sek - ze wskazaniem na wysokie dziewiątki
3. Na benzynie lepiej sporo ale to nie mierzone.
4. dohc - prędkośc maks (wskazania licznika) na seryjnych kołach a więc odnośnik - 210 km/h - zasilane gazem
5. dohc na małych kołach tzn 195/55 r 14 - prędkość maks - niemierzalna - pokazywał dość szybko 220 km/h
- zasilanie gazem
Odnośnie benzynki - maksymalne dysze w seryjnym gażniku - duża moc - duuuuuuuuże spalanie - ok 20 litr/ miasto
Odnośnie gazu - spalanie średnie 13-15 litrów na 100
Pokrętło regulacyjne dopływ mieszanki "regulowane" - tzw odkręcane na maks :twisted:
Czuć było różnicę
PS żadna szkrzynia ani z 1,5 gle ani 2.00 dohc nigdy nie protestowała - nawet przy 7000 obr/min :mrgreen: