problem jest taki,ze nawet solidny gaziarz widzac "tylko poloneza" raczej sie nie postara,zeby zrobic go najlepiej jak sie da,
w K16 i GSI nie idzie tak gladko jak w GLI i nawet ostatnio mialem przyklad ,ze stare volvo gosc przekonwertowal bardzo przyzwoicie ,jezeli chodzi o montaż ,ale w GSI jakos sie nie postaral,
w K16 ten nieszczesny rozkrecany kolektor kusi pewnie nie jednego ,bo po zdjeciu gory jest takie ladne dojscie do wiercenia bez zdejmowania(dołu) i nawet rura od odkurzacza wejdzie ,zeby wióry wyssac,
sa ludzie,ktorzy zrobia taka konwersje starannie ,ale bedziesz ich musial szukac na poludniu Polski ,albo np. w Mławie ,ale z tego co wiem za 4cyl. kosztuje to bardzo blisko 3kpln,lub przekracza tą sumę ,
ja to moge zrobic za 2 klocki i nie obchodzi mnie ,czy bedziesz tak jezdzil ,czy kupisz sobie papiery na alledrogo za 350pln