GŁÓWNE KATEGORIE FORUM > Mechanika

Półpierścienie

<< < (2/5) > >>

pablo166:
Jak się w końcu za to zabiore to jak najbardziej porobię foty. Narazie silnik leży i czeka na przypływ gotówki.

MichalSW:
Odkopuję. Zastanawiam się, jak należy włożyć półpierścienie oporowe wału w OHV. Wiem, że kanały olejowe muszą być w stronę wału korbowego, jednak są dwa półpierścienie z wypustem i dwa "normalne" bez wypustu. W książce Trzeciaka wyczytałem, że niby te z wypustem muszą iść w kadłub, a te zwykłe do pokrywy środkowej. Tyle tylko, że to pokrywa ma wyszlifowane wybranie pod ten wypust, a w kadłubie niczego takiego nie ma i półpierścień leży krzywo. Jak wkładam tak jak nakazuje mi intuicja (czyli z wypustem do pokrywy) to jeden z półpierścieni z wypustem po przykręceniu śrub pokryw trochę chodzi góra-dół. Tak ma być?

KGB:
widac tak byc musi,skoro wszystko nowe,
co innego jak "chodzi" 0.1mm ,a co innego 1mm

MichalSW:

--- Cytat: KGB w Kwiecień 02, 2015, 19:50:42 pm ---widac tak byc musi,skoro wszystko nowe,
co innego jak "chodzi" 0.1mm ,a co innego 1mm
--- Koniec cytatu ---
Nowe nie jest. Wał zostaje w nominale, półpierścienie też. Półpierścień chodzi góra - dół bliżej 1 mm, jednak zastanawiam się czy to tak ma być, bo pierścień swoją rolę raczej spełnia - kasuje luz osiowy wału. Jak składałem inny silnik, to tam nie pamiętam, żeby to tak się przesuwało...

KGB:
musisz ocenic,czy ma szanse wypasc - jezeli nie, to nie ma problemu

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej