Autor Wątek: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4  (Przeczytany 54903 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #100 dnia: Październik 11, 2016, 01:52:00 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Że niby to pasuje p&p:
http://allegro.pl/nowa-nagrzewnica-fiat-cinquecento-700-900-1100-org-i5431608330.html
 <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2>

Wkładałeś ją kiedyś...


W czerwonej atomówce mam to od kilku lat:
http://allegro.pl/nagrzewnica-audi-porsche-volkswagen-i6505605499.html
A ostatnio kupiłem kolejną do borkostworka w nadziei że kiedyś się przyda.

Dla porównania tak wygląda nagrzewnica z calsonica:
http://motocar24.pl/product.php?id_product=311
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #101 dnia: Październik 11, 2016, 17:17:36 pm »

Offline paweł1989

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 260
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 16V Orciari & Atu 1.8 16V
Że niby to pasuje p&p:
http://allegro.pl/nowa-nagrzewnica-fiat-cinquecento-700-900-1100-org-i5431608330.html
 <rotfl2> <rotfl2> <rotfl2>

Wkładałeś ją kiedyś...


W czerwonej atomówce mam to od kilku lat:
http://allegro.pl/nagrzewnica-audi-porsche-volkswagen-i6505605499.html
A ostatnio kupiłem kolejną do borkostworka w nadziei że kiedyś się przyda.

Dla porównania tak wygląda nagrzewnica z calsonica:
http://motocar24.pl/product.php?id_product=311

Ja miałem taką u siebie i siada p&p :)
Różnica jest taka że przez ścianę grodziową przechodził wąż a nie metalowa rurka. Plusem tego rozwiązania jest to, że nie trzeba wycinać nowego otworu na oryginalne wyprowadzenia rurek nagrzewnicy. No i cena :)

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #102 dnia: Październik 11, 2016, 18:12:11 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Bardzo jestem ciekaw jak poukładaliście węże... no i co z 1 cm luzu w otworze na nagrzewnicę?
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #103 dnia: Październik 11, 2016, 20:07:32 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Święty ma nagrzewnice z samary/tawrii i nie narzekał, więc chyba jest ok z tymi wężami.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #104 dnia: Październik 25, 2016, 00:34:56 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Ehh panowie załamałem się  . Autko stało dłuższy czas nie jeżdżone . Dziś stwierdziłem że wezmę go na myjnie opłukam z kurzu , zatankuje i wstawię do garażu niech stoi i czeka a tu nie miła niespodzianka . Znajomy lakiernik który go robił twierdził że nad żadnym autem jak nad tym się nie spuszczał .   Nawet nad swoim . Nie dość że auto stało ponad pół roku u niego na lakierni to odebrałem go 3 mieś temu dzisiaj zauważyłem że na masce w paru miejscach zrobiły się odpryski lakieru O_o (Jakim cudem ? ) do tego purchel rdzy już pod lakierem na dole maski na środku  , myjką na myjni oderwałem kawałek lakieru z noska pod prawą lampą do gołego metalu do tego cały bagażnik zalany kable od lamp zalane cieknie z pod tylnej szyby z lewego górnego rogu podsufitka w środku w rogu mokra ... Nie mam już siły . Tak się cieszyłem jak odbierałem to auto  znajomy zapewniał  że na 5 lat mi daje gwarancje że żaden rudy nie wyjdzie a tu takie jaja .... Tyle pieniędzy i tyle czasu  :( Niby zawsze mi się to auto marzyło ale im dłużej po remoncie je mam tym wychodzą coraz większe jaja . Zwarcie w instalacji ciągle świeci przeciwmgielne z tyłu , Światło wsteczenego raz jest raz nie ma , Drzwi tak ustawione ze z zewnątrz niby jest pięknie a w śodku piździ  przy uszczelkach ... Coraz bardziej rozkładam ręce i się zastanawiam co jeszcze wyjdzie ...
« Ostatnia zmiana: Październik 25, 2016, 00:41:38 am wysłana przez Macfly »
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #105 dnia: Październik 25, 2016, 01:08:09 am »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5089
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
No i widzisz, jak to mówią, kazał pan, musiał sam.I tyle pożytku ze znajomego.Inne auta też tak robi? Może mu coś mówiłeś, żeby nie było jak za mercedesa, to zredukował koszty? Powiem szczerze, że jakbym miał komuś płacić ciężką kasę za spapranie roboty, to sam bym sobie wolał spaprać, a było by taniej  :-) Chociaż szpachlowania, spawania i typowo blacharskich prac nie lubię, to bym zęby zacisnął i bym zrobił.Przynajmniej na pytanie "kto ci tak spier*olił" mógłbym uczciwie odpowiedzieć "ja sam", a nie "lakiernik-zawodowiec"

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #106 dnia: Październik 25, 2016, 01:19:41 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Nie pospieszałem go . Miało być powoli ale porządnie i już wyszło jak porządnie ... 2 razy w życiu próbowałem lakierować elementy na aucie i lepiej żebym się za to nie brał nie mam do tego ręki ... Tak samo do spawania ehh ide jakiegoś głębszego sobie strzelić bo się załamałem ...
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #107 dnia: Październik 25, 2016, 18:06:42 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Jeżeli pod odpryskiem jest ruda to znaczy że dał ciała z jej usuwaniem, niestety blacha w pn jest jaka jest i tylko odpowiednie przygotowanie blachy (usuwanie rdzy mechanicznie, chemicznie i na to podkład epoksydowy obowiązkowo) daje dobre rezultaty, ja u siebie wszystko z blacharki i lakieru robiłem sam więc od 2 lat jest spokój. Znowu jeżeli odpada do gołej blachy to znaczy że coś nie tak z doborem podkładu lub przygotowaniem powierzchni blachy, podkłdd mógł się pogryźć z bazą.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #108 dnia: Październik 26, 2016, 23:22:57 pm »

Offline Marko1925

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 66
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1992 Audi 80 B4 2.0 8v 115KM
Do do epoksydu to różne rzeczy widziałem. prawidłowo powienien grunt być położony na epoksyd by było wszystko dobrze, albo podkład alkidowy czerwony i rdzą nie ma problemu, co do odprysku to żle przygotował lakiernik... i na myjni mogłeś go zerwać podczas mycia :)

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #109 dnia: Październik 27, 2016, 16:52:30 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Do do epoksydu to różne rzeczy widziałem. prawidłowo powienien grunt być położony na epoksyd by było wszystko dobrze
Ja daję na epoksyd podkład akrylowy i jest ok.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #110 dnia: Październik 28, 2016, 21:21:47 pm »

Offline Marko1925

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 66
  • Płeć: Mężczyzna
    • 1992 Audi 80 B4 2.0 8v 115KM
Prawidłowo zgodnie ze sztuką powiniem być grunt typu fartan czy brunox na gołą blachę w miejscu rudej i dopiero epoksyd i potem akrylowy :). Pracuje na lakierni i nie jedną widziałem, już jeśli chodzi o rdzy i epoksyd. Jeśli dasz sam epoksyd wpierw to robi ci się z wiechu tylko ładnie a pod nim jest tak jak by go nie było, lepiej zrobić raz porządnie niż potem się męczyć.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #111 dnia: Październik 28, 2016, 21:25:35 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
fartan czy brunox
ewentualnie polskie produkty ,Polrust ktory po wyschnieciu tworzy warstwe "akrylową",
albo Cortanin, ktory tylko wiaze rdze w grudki fosforanow
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #112 dnia: Październik 29, 2016, 06:37:37 am »

Offline Fasola

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 16V
Dlugo sie nowym lakierem nie nacieszyles... a szkoda bo naprawde fajny kolorek ;) co do ogrzewania w "minusie" to nie wiem czemu wszyscy tak narzekaja bo fakt faktem ohvkami ktorymi latalem no to ogrzewanie bylo slabe... ale w ori poldoroverze naprawde daje rade (nie wiem czemu nagrzewnica wydaje sie byc ta sama ale jest duzo cieplej jak w "minusie" ohv)

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #113 dnia: Październik 29, 2016, 09:58:45 am »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Silnik się bardziej grzeje to i cieplej w kabinie:)

Do rovera wchodzi sporo mniej płynu niż do OHV, to może lepiej dogrzewa.

Pomijając, to w żadnym polonezie nie miałem nigdy problemem z słabym ogrzewaniem (poza sytuacją z wywaloną uszczelką pod głowicą).

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #114 dnia: Październik 29, 2016, 14:40:19 pm »

Offline Daniel#1981

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1732
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez atu+ 1.4 98, 125p 1.8 16V 88
Poprzednią zimę przejezdzilem wąskim GLE i ogrzewanie było lepsze niz w nie jednym zagranicznym gównie.
1.4 GLI 16V

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #115 dnia: Październik 29, 2016, 14:45:21 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Był lakiernik u mnie dostał zjebę i mówi że poprawi że pod koniec nast mieś mam auto podstawić i obawiam się tego czy znowu nie będą jakieś jaja z tym ...
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #116 dnia: Październik 29, 2016, 18:55:54 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5089
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Teraz Ci penie zrobi tak, że wyjdzie po pół roku, żebyś zdążył zapomnieć.Jakiś partacz, a nie lakiernik.Zmarnował tylko Twój czas i kasę, zamiast od razu powiedzieć, że "polonezów, to ja nie robię, bo tego się nie da dobrze zrobić"

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #117 dnia: Październik 29, 2016, 20:38:18 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Prawidłowo zgodnie ze sztuką powiniem być grunt typu fartan czy brunox na gołą blachę w miejscu rudej i dopiero epoksyd i potem akrylowy :). Pracuje na lakierni i nie jedną widziałem, już jeśli chodzi o rdzy i epoksyd. Jeśli dasz sam epoksyd wpierw to robi ci się z wiechu tylko ładnie a pod nim jest tak jak by go nie było, lepiej zrobić raz porządnie niż potem się męczyć.
Oczywiście że używam, tylko ja akurat usuwam zawsze te wynalazki typu brunox po jednym dniu działania i dopiero na tak przygotowaną powierzchnię epoksyd, tak mi kiedyś radził znajomy lakiernik i jak widać działa w praktyce bo żadnych kwiatków po prawie 2,5 roku nie ma.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #118 dnia: Październik 29, 2016, 20:56:42 pm »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3055
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Znajomy lakiernik który go robił twierdził że nad żadnym autem jak nad tym się nie spuszczał .   Nawet nad swoim . Nie dość że auto stało ponad pół roku u niego na lakierni to odebrałem go 3 mieś temu dzisiaj zauważyłem że na masce w paru miejscach zrobiły się odpryski lakieru O_o (Jakim cudem ? ) do tego purchel rdzy już pod lakierem na dole maski na środku  , myjką na myjni oderwałem kawałek lakieru z noska pod prawą lampą do gołego metalu do tego cały bagażnik zalany kable od lamp zalane cieknie z pod tylnej szyby z lewego górnego rogu podsufitka w środku w rogu mokra ... Nie mam już siły . Tak się cieszyłem jak odbierałem to auto  znajomy zapewniał  że na 5 lat mi daje gwarancje że żaden rudy nie wyjdzie a tu takie jaja .... Tyle pieniędzy i tyle czasu 
Jak dawali dwanaście i pół koła, to było gonić chwasta. Szarpnąć tę kasę, dać im kluczyki i czym prędzej uciekać, zanim się rozmyślą.

Odp: Mac ATU + 1.6 GLI-> 1.4
« Odpowiedź #119 dnia: Październik 29, 2016, 23:47:49 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Oczywiście że używam, tylko ja akurat usuwam zawsze te wynalazki typu brunox po jednym dniu działania i dopiero na tak przygotowaną powierzchnię epoksyd, tak mi kiedyś radził znajomy lakiernik i jak widać działa w praktyce bo żadnych kwiatków po prawie 2,5 roku nie ma.
jezeli usuwasz to cos o dzialaniu Cortanin'a jest lepsze/wygodniejsze,
a cos jak Polrust to jest kiepskie do usuwania,
Brunoxa sam nie uzywalem, ale slyszalem od osob uzywajacych,ze tworzy warstwe jak Polrust,
generalnie tam,gdzie nie widac to wygodniejszy jest Polrust ,a w miejscach widocznych mozna sie pobawic Cortaninem ,bo takie miejsca sa tez latwo dostepne do obrobki mechanicznej
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.