Autor Wątek: amortyzatory ze sprężyną  (Przeczytany 9020 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: amortyzatory ze sprężyną
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 19, 2013, 08:43:14 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
a mozesz to na polski przetlumaczyc ?
Jako ptak wysoko latający czasami mam pomysły z kosmosu. niemniej jednak zapodanie samego amora z McPersona w pionie do tylnego mostu powinno być wykonalne. Tylko czy te amory są sztywniejsze od fabrycznych pionowych polonezowskich.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: amortyzatory ze sprężyną
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 19, 2013, 12:24:33 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a mozesz to na polski przetlumaczyc ?
Jako ptak wysoko latający czasami mam pomysły z kosmosu. niemniej jednak zapodanie samego amora z McPersona w pionie do tylnego mostu powinno być wykonalne. Tylko czy te amory są sztywniejsze od fabrycznych pionowych polonezowskich.
sila tlumienia amora jest dobierana do sztywnosci sprezyny,
McPherson ma slabsze sprezyny z racji konstrukcji,wiec jezeli bys chcial mocniejszy amor,to musi to byc auto ciezsze od Poloneza,a i tak dokladajac resor ,amor stanie sie za slaby,
chyba ze wezmiesz amor od sporej limuzyny i wtedy na bank sie nie zmiesci,
wiec jezeli amor i tak nie bedzie taki jak trzeba to nie warto go zmieniac na inny niz pasujacy P&P
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: amortyzatory ze sprężyną
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 19, 2013, 22:19:45 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
ja sie zastanawiam czy niezapodac amorow ze sprezyną jako drougich sokosnych. a proste zostawic zwykle..  zastanawiam sie..bo chce wsadzic poduszki powietrzene miedzy dyfer a bude ... i w takim wypadku dodatkowe sprezyny mogą stac sie bedne... bo mi poprostu hodzi o ustywnienie tylu by most sie niechowal na duzych bujnieciach tak glęboko w bude... tylko "dobijał" do poduszek ktore bedą tylko lekko pracowac ... tydziez calyczas byl na nich wspartylekko  i niebeda one go puszczaly wyzej.
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: amortyzatory ze sprężyną
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 20, 2013, 06:57:18 am »

Offline ujban88

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 262
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat 125p
Zuczek, wierz mi ze nawet przy malym cisnieniu przy poduszkach 130mm nie dobije most do budy. Mam u siebie tylko poduszki zamiast sprezyn i resorow,  tylu przy 3 bar bylo na tyle wysoko ze nawet nie nylo opcjo aby dobilo
Moc V-ki

Odp: amortyzatory ze sprężyną
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 20, 2013, 09:28:44 am »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
moze sie nieprecyzyjnie wyrazilem.. most na pottrojnym resorze tez jako tako do budy mi nie dobija .. ale zaduzo sie poprostu chowa na głębokich bujnięciach a niemorze sie tyle chowac bo koliduje mi to z pewnymi sprawami. stąd moe poszukiwnia.oduszki tak czy siak wlecą.. ale niebedzie to typowy air raid bo takowy mnie nie interesuje
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2013, 09:32:05 am wysłana przez Zuczek »
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk