Autor Wątek: Kompletuje części do remontu 2.0 DOHC od fiata.  (Przeczytany 29057 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Kompletuje części do remontu 2.0 DOHC od fiata.
« Odpowiedź #80 dnia: Wrzesień 11, 2013, 19:00:34 pm »

Offline sikorak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 2000C i.e.
Jedyny problem jeszcze widzęw głowicy, bo była kilka razy planowana. Tak czy inaczej zaryzykuję panewki i założę z dużym garbem.

Mam więc do sprzedania tłoki z garbem od 1,8 za 1200zł :)

Odp: Kompletuje części do remontu 2.0 DOHC od fiata.
« Odpowiedź #81 dnia: Wrzesień 11, 2013, 20:36:39 pm »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
zaladaj.. ja na kopresze 12.8 przejezdzilem prawie 400tys z doladowaniem o.5 bara.... corawda ie caly czas wykorzystujac pelne cisnienie ale mimo wszystko... i dopiero po tym przebiegu robiloem panewy.
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: Kompletuje części do remontu 2.0 DOHC od fiata.
« Odpowiedź #82 dnia: Wrzesień 11, 2013, 21:42:42 pm »

Offline sikorak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 2000C i.e.
Ja będę robił do 5 tyśków rocznie :D

Odp: Kompletuje części do remontu 2.0 DOHC od fiata.
« Odpowiedź #83 dnia: Wrzesień 12, 2013, 01:24:36 am »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
wszystko zalezy od stylu jazdy;)
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: Kompletuje części do remontu 2.0 DOHC od fiata.
« Odpowiedź #84 dnia: Wrzesień 12, 2013, 19:01:15 pm »

Offline bing17

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 103
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p
Na ulicę spokojnie wystarczy Ci garb 2mm, 4mm ma sens jak będziesz modził silnik. Jak masz Mondiale to się nie zastanawiaj, IMO szukanie innych tłoków w Twoim przypadku to strata czasu.
Śruby do głowicy kup normalne pod klucz Ribe, polecam Payen z Fiata Croma, nie widzę sensu w kombinowaniu ze śrubami z Opla.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 12, 2013, 19:07:28 pm wysłana przez bing17 »

Odp: Kompletuje części do remontu 2.0 DOHC od fiata.
« Odpowiedź #85 dnia: Wrzesień 12, 2013, 21:09:42 pm »

Offline sikorak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 2000C i.e.
Nie wiem co znaczy modził ale będzie głowica zrobiona na większych zaworach, sportowe wałki 285 st., kolektor rurowy. W przyszłym roku jak mi będzie brakowało to może wejdą inne wtryski i jakiś ecumaster.

Odp: Kompletuje części do remontu 2.0 DOHC od fiata.
« Odpowiedź #86 dnia: Wrzesień 12, 2013, 21:35:42 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
Nie wiem co znaczy modził ale będzie głowica zrobiona na większych zaworach, sportowe wałki 285 st., kolektor rurowy.
przy tych wszystkich modach i tłokach z garbem dobre strojenie to nie jak bedzie brakowało tylko odrazu by nic nie spłyneło...
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Kompletuje części do remontu 2.0 DOHC od fiata.
« Odpowiedź #87 dnia: Wrzesień 12, 2013, 21:39:58 pm »

Offline bing17

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 103
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p
Napisz coś więcej o tych wałkach, wznios, czasy itp. Nadal twierdzę, że jak nie masz nagranych tłoków z większym garbem to bym to olał i został przy tych. Głowicę coś modzisz ? Gniazda obrabiasz ?

Odp: Kompletuje części do remontu 2.0 DOHC od fiata.
« Odpowiedź #88 dnia: Wrzesień 12, 2013, 22:17:43 pm »

Offline sikorak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 2000C i.e.
Napisz coś więcej o tych wałkach, wznios, czasy itp. Nadal twierdzę, że jak nie masz nagranych tłoków z większym garbem to bym to olał i został przy tych. Głowicę coś modzisz ? Gniazda obrabiasz ?
Mam nagrane tylko muszę opchnąć te z garbem 2mm. Jak nikt się nie znajdzie chętny to wsadzę te i też będzie git.

Odp: Kompletuje części do remontu 2.0 DOHC od fiata.
« Odpowiedź #89 dnia: Wrzesień 12, 2013, 22:20:11 pm »

Offline sikorak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 2000C i.e.
Nie wiem co znaczy modził ale będzie głowica zrobiona na większych zaworach, sportowe wałki 285 st., kolektor rurowy.
przy tych wszystkich modach i tłokach z garbem dobre strojenie to nie jak bedzie brakowało tylko odrazu by nic nie spłyneło...
Zobaczymy na co budżet pozwoli w tym roku. Muszę jeszcze zrobić zawieszenie, hamulce i parę innych rzeczy, aby się nie bać rozpędzać :)

Odp: Kompletuje części do remontu 2.0 DOHC od fiata.
« Odpowiedź #90 dnia: Wrzesień 17, 2013, 22:32:25 pm »

Offline nicek27

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 289
  • Płeć: Mężczyzna
Jakiś czas temu wsadziłem do pikapa nowe 2.0 na 2mm tłokach i podwójnych gaźnikach. Nie wiem tylko jak to opisać, bo nie mam porównania z normalnymi płaskimi tłokami. Wiem tyle, że od 1200 obrotów do 2500 dzieje się piekło przy mocniejszym dociśnięciu.
Jeśli byłbym na Twoim miejscu dałbym sobie taki powiedzmy tydzień czy dwa na sprzedanie obecnych tłoków. Jeśli nikt nie weźmie, wstawiłbym te z 2mm. Myślę, że tak szybko Ci nie braknie mocy, chyba że będziesz jeździł na rajdach.

125p długi pick-up 1.6 GSI
E34 M5
125p 1.6 GSI na sprzedaż

Odp: Kompletuje części do remontu 2.0 DOHC od fiata.
« Odpowiedź #91 dnia: Wrzesień 18, 2013, 10:35:21 am »

Offline Zuczek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 836
    • Polonez 2.0Turbo, Syrena 1.0, Tarpan2.9v6 4x4
    • FSO KLUB MAŁOPOLSKA
niewiem ,, ja jak bym mial wybor bym sie nawet nie zastanawial... lepiej miec nadmiar niz niedobor mocy..
polonez 2.0 DOHC Turbo
Syrena 105 1.0 pyr pyr,Tarpan2.9v6 4x4
punto 1.2 - Qatro in progress
ford escort MKIII 1984 1.6 Automatic
wigry 2, clk

Odp: Kompletuje części do remontu 2.0 DOHC od fiata.
« Odpowiedź #92 dnia: Wrzesień 18, 2013, 10:51:54 am »

Offline sikorak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 355
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 2000C i.e.
Tyle, że trąba jestem i nie zwróciłem uwagi, że gość w ofercie ma też z 4mm garbem i kupiłem te z mniejszym. Jak do czwartku się nie sprzedadzą to idą na montarz i też powinno być dobrze.

Odp: Kompletuje części do remontu 2.0 DOHC od fiata.
« Odpowiedź #93 dnia: Wrzesień 21, 2013, 00:23:21 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13829
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
tloki od 1.8 w 2.0 i tak zwieksza ci epsilon,
dalsze doprezenie mozesz zrealizowac na glowicy,skoro i tak bedzie obrabiana z kazdej strony,
zbyt mocno tez nie mozesz doprezyc,bo paliwa ci zabraknie - no chyba ze na LPG bedziesz popylal ,to mozna sie pokusic nawet o 12.5,
 na benzynie to nie martwilbym sie o panewki,tylko o to ze nowe tloki spłyną z falami sedesu

P.S.
dlaczego pytasz o nominal i tulejowanie ? chyba nie kupiles nominalow do remontu silnika,ktory nie byl kilka razy szlifowany ;>
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Kompletuje części do remontu 2.0 DOHC od fiata.
« Odpowiedź #94 dnia: Wrzesień 29, 2013, 22:03:48 pm »

Offline nicek27

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 289
  • Płeć: Mężczyzna
Dobra, tyle co mogę powiedzieć z połączenia 2.0l z tłokami z 1.8 - czytałem wszędzie, że taki silnik ze standardową konfiguracją nie ma zbytnio ochoty kręcić powyżej 4-4,5 tysiąca. U mnie "pikap" z wyższymi tłokami i dwoma podwójnymi gaźnikami kręci 5,5 i przy tym jakoś szczególnie nie płacze..
125p długi pick-up 1.6 GSI
E34 M5
125p 1.6 GSI na sprzedaż

Odp: Kompletuje części do remontu 2.0 DOHC od fiata.
« Odpowiedź #95 dnia: Wrzesień 30, 2013, 21:51:00 pm »

Offline bing17

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 103
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p
W 2.0 DOHC można mnóstwo masy zredukować, sporo można zdjąć z wału, korb, koła zamachowego. Sporo to pomaga.