Autor Wątek: Budowa OHV w wersji GT  (Przeczytany 13518 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Budowa OHV w wersji GT
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 30, 2013, 20:05:49 pm »

Offline NeoN

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 120
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Motorsport; Audi 90 Sport Quattro 20v
Dobra, faktycznie masz rację. Trochę inaczej sobie to zobrazowałem. Ma to szansę zadziałać jak opisujesz.
krzywa to linia ,a mapa 3D to płaszczyzna,
Dobrze napisałem że krzywa, bo chodziło o zastąpienie charakterystyki regulacji od podciśnienia...
co do strojenia na waskopasmowce,to byla tez podlaczana szerokopasmowka i co ? i g...o ,jak wczesniej przewidzialem
W to akurat nie uwierzę. Różnica między AFR np. 11 a 13 jest spora, a wąskopasmówka tego nie pokaże.

Odp: Budowa OHV w wersji GT
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 31, 2013, 00:51:41 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
W to akurat nie uwierzę. Różnica między AFR np. 11 a 13 jest spora, a wąskopasmówka tego nie pokaże.
to nie jest kwestia wiary ,poprostu zestaw parownik-mikser-attuator nie utrzyma precyzyjnie zadanego AFR,
moglbym ustawic,ze AFR bedzie oscylowalo  blisko zadanego ,ale bedzie tak w kazdych warunkach ,a niezbyt przyjemnie jest jezdzic na AFR 12 caly czas
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Budowa OHV w wersji GT
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 31, 2013, 14:18:20 pm »

Offline NeoN

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 120
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Motorsport; Audi 90 Sport Quattro 20v
Wracając do tematu ohv. Mój zaufany kierowca będzie osiągalny dopiero w sobotę, więc póki co silnik jest wystrojony wstępnie. Pierwsze spostrzeżenie jest takie że silnik lubi być na obrotach. Przy 5000rpm wyczuwalny główny cios, sensowny ciąg od 3000rpm. 0-100km/h mierzone na pałę, stoperem to 11,5s. (jak dla mnie zbyt długo). Niuton jest w miarę, na mokrym spokojnie można się wściekać po rondzie na 2 biegu. Dolot fajnie ryczy, wydech od kolektora w tył seria. Na razie mam mieszane uczucia, zobaczymy po finalnym strojeniu co z tego wyjdzie. Jeszcze jest trochę do ugrania bo zapłon ledwo ruszony ponad serię.

Odp: Budowa OHV w wersji GT
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 31, 2013, 15:26:54 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Most 4.1?

Pokaż jakieś filmy jak to chodzi, gdy już dopieścicie :)
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Budowa OHV w wersji GT
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 31, 2013, 16:07:22 pm »

Offline NeoN

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 120
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Motorsport; Audi 90 Sport Quattro 20v
Most 3.9. W sobotę wystroimy dokładnie to coś skręcę. Postaram się jeszcze skołować jakiś program do pomiaru osiągów na telefon...

Odp: Budowa OHV w wersji GT
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 31, 2013, 16:25:27 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Jeśli będzie te realne 11sdo 100km/h na tym moście powinno być dobrym wynikiem :)
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Budowa OHV w wersji GT
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 31, 2013, 16:55:32 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a licznik (albo obrotomierz) skalibrowales z GPSem ?
bo jak masz 11.5s do setki to przy normalnej masie auta juz 100KM przekroczyles
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Budowa OHV w wersji GT
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 31, 2013, 17:00:06 pm »

Offline NeoN

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 120
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Motorsport; Audi 90 Sport Quattro 20v
Nic nie kalibrowałem, ot tak na pałę sobie parę razy zmierzyłem z ciekawości stoperem żeby wiedzieć mniej więcej na jakim poziomie jestem. Swoją drogą jakby ktoś miał współczynnik oporu powietrza i powierzchnię czołową dla Poldka to bym wrzucił do hamowni w DET3...

Odp: Budowa OHV w wersji GT
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 31, 2013, 17:10:27 pm »

Offline Krafter

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 206
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro Plus 1.6 GTI 16v
Cx = 0,39, a pow. czołowa = 1,94 m2.  Takie dane kiedyś dostałem od prowadzącego zajęcia z Dynamiki Pojazdów

Odp: Budowa OHV w wersji GT
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 31, 2013, 19:05:14 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cx na pewno mniejszy ,w Borku 0.38 w Caro podobno 0.36 nawet,
powierzchnia w takich okolicach moze byc,

a kalibracja predkosci potrzebna ,bo trzeba mierzyc czas do predkosci 100km/h ,a nie np. 93km/h :p
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Budowa OHV w wersji GT
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 02, 2014, 20:28:37 pm »

Offline Łukasz_ERW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 371
  • Płeć: Mężczyzna
Najlepiej sprawdzić z GPS-em przy jakiej prędkości licznikowej jest rzeczywiste 100 km/h i potem mierzyć stoperem do tej prędkości.
Są niby gotowe programy na telefony - włączasz gps i on Ci zmierzy czas do 100, tylko to jest często mało dokładne przez opóźnienia. Dobrze to widać nieraz w nawigacjach albo rejetratorach jazdy - zatrzymasz się, a on jeszcze jakąś prędkość pokazuje.

Odp: Budowa OHV w wersji GT
« Odpowiedź #31 dnia: Luty 26, 2014, 20:00:54 pm »

Offline PutiN|FSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V
Jak tam prace nad moją Różą się rozwijają? :)

Odp: Budowa OHV w wersji GT
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 15, 2014, 15:41:36 pm »

Offline NeoN

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 120
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Motorsport; Audi 90 Sport Quattro 20v
Dla zainteresowanych tematem odkopałem filmik z przyśpieszenia. Myślę że jeszcze dałoby się poprawić ten setup ale już mi się nie chciało bawić. Na ten sezon będzie 6 cylindrów grane. <rotfl2>
https://www.youtube.com/watch?v=Gcz6nApSZMw

Odp: Budowa OHV w wersji GT
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 23, 2016, 17:48:46 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Hmm, zbiera się to na LPG lepiej niż mój Rover na benzynie.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E