GŁÓWNE KATEGORIE FORUM > AUTA SYMPATYKÓW KLUBU

Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI

(1/40) > >>

Bolim#1838:
Witam,

Fabryczny oryginalny Poldorover z 98r.

1.4 siedział w nim 1 dzień.
Potem SWAP na 1.8 z MGF po przebiegu ok 35000 km

Silnik K16 1.8 16V, na hamowni wypluł 121 KM i 171 Nm https://www.youtube.com/watch?v=FDzM_qjMlvw
Komputer, listwa kpl z wtryskami, krokowiec, przepustnica z Rovera 1.8
Kolektor 4-2-1
Większy wydech
Most 3.9
Sprzęgło 200 mm

0-100 - 9,34s (G-tech)
Vmax - 190 km/h


Alufelgi Alutec 7x15 ET35
Opony przód Uniroyal Rainsport 2 195/50R15
Opony tył Uniroyal Rainsport 2 205/50R15
Wspomaganie kierownicy
Centralny zamek
El. szyby przód
IG Standart przód
Podłokietnik
Sekwencja LPG

Kilka modów się szykuje, ale tylko technicznych. Z zewnątrz ładna seria :)

Foty






Serocki:
Fajny jest i nie przebajerowany jakimiś syfami. Zdrowa motorownia na prawidłowym osprzęcie. Ramki szyb tylko zrób bo nie przystają do tak ładnego poldka.

Poldi98:
Kozak jest!!! 70u?

KGB:
daj fote w srodku,bo widac,ze cos z fotelami motales,
przod wydaje sie byc troche obnizony ,zwlaszcza,ze pod maska rover

Tomsonz:
fajny ale ramki do pomalowania i zawsze myślę czemu większe pojemności po swapie mają tak słaby vmax, mój ulep na 3.9 z 1.4 na gazie wyciągał 190 , hmm...
ale tak to fajniutkie atu :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej