Autor Wątek: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI  (Przeczytany 22123 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Grejfrut#1980

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 391
  • Płeć: Mężczyzna
  • Make Love Not Foch !
    • PNy `80-94
Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #200 dnia: Wrzesień 25, 2018, 15:51:26 pm »
Twoja Grejfrut to miała chyba czapke dobrze liźniętą. 
                     

tak tak, był zdrowy dawca, była rozwiercona czapa, ale latała na kompie 1,4 :) + kolektor home made 4-2-1 i miała dobrego mechanika od swapa :) !
nawet raz, przewiozła "króla series k" ;) czyli Ciebie ;) 
cwaniactwo Durniom zastępuje intelekt... dlatego Lessi nie wraca, a tylko ... :)

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11496
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Polonez Atu Plus 1.4 GTI 98' - > 1.8 GTI
« Odpowiedź #201 dnia: Wrzesień 25, 2018, 16:29:06 pm »
Auto po czyszczeniu wtrysków ponownie na hamowni.
Wyszło:


do 5400rpm to jeszcze ujdzie, ale powyzej robi sie masakra i sama wartosc mocy maks mozna wlasciwie zignorowac, bo jest na gorce o szerokosci 100rpm,
przy 5600rpm masz 106-107KM i tez wychodzi z pik-dolka i wchodzi na pik-gorke, nastepnie zalamanie i znowu pik-gorka na 6200rpm,
bez tych dwoch pikow,to przy 5400rpm masz tyle mocy co przy 6600rpm, a miedzy nimi brakuje gladkiej gorki - takiej na 112KM przy 6000rpm,
cos go na gorze szarpie, moze ma za bogato
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.