Hm.. ja niemam 2.0 DOHC, ale po przeczytaniu tego wszystkiego doszedłem do wniosku, że nie będe czekał z wymian? wału okrbowego (50zł nominał, bez szlifu - jak nowy) i panewek, bo mi i tak wali w silniku powyżej około 3500obr...
może ja wcale niemam panewek :lol:
[ Dodano: 18 Czerwiec 2005, 00:45 ]Ale mój Polonez i silnik maj? 24 lata (styczeń 1981), a silnik ma jeszcze oryginalny pasek rozrz?du:))) i silnik nigdy nie robiony, je?dzi cały czas na uniwersalnej.
Przebiegu to ma albo 180ty? albo 280ty? - tego niewiem, bo licznik jest 5-cio cyfrowy. Mam stary w?ł napędowy i jak wyj?łem oryginaln? skrzynię 4-ro biegow? (most 41:10) to musiałem do nowej 5-ki dorabiać ?ruby
http://iis.pwsz.elblag.pl/~iis2919/polonez/sruby12-10mm.jpgbo w trójniku s? już otwory 12mm a nie 10mm i było ciężko wycendrować przegób elastyczny wału i waliło strasznie:))) ale teraz jest ok.
ale ogólnie nienarzekam, zbiera się dobrze jak na 1500 - Caro Plus 1.6GSI s?siada zostaje w tyle...