Autor Wątek: Kanio- MR97 , 1.6 GSI, Atu +  (Przeczytany 5832 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Kanio- MR97 , 1.6 GSI, Atu +
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 27, 2014, 18:20:22 pm »

Offline ZMD

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 384
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
Mam taką samą naklejke w białym.A GSi z syntetykiem nie miałem od nowości,ale kupiłem je z przebiegiem 47tyś km i nie miało takiej naklejki na podszybiu a wiem na 100%,że zdejmowana także nie była więc śmiem twierdzić,że jeździł na syntetyku od początku.Zresztą co potwierdził poprzedni właściciel.
Pozatym,tak jak napisałem wyżej rozmawiałem z człowiekiem który także ma GSi od nowości i wg jego teorii auto ma od nowości wlany olej syntetyczny.Naklejki Lotous także nie ma.Więc?
Pozatym gdyby mineral był dobrym olejem do zdrowej OHVki to ciekawe dlaczego GSi na mienralu klepie,nie wkręca się na oborty tak jak powinno,stosunkowo ciężko odpala?I nikt mi nie wmówi,że jest inaczej bo sam to przerabiałem na swoim.
A jak chcesz pogadać to zapraszam na PW bo nie chce robić tu śmietniku.

Amen  <ok>
mam GSI na mineralnym mobilu i czy ciepły czy zimny silnik ładnie pracuje miękko żadnego klepania niema, w drugim plusie gsi mam silnik zalany olejem gm półsyntetyk i na zimnym strasznie klepie a póki nie osiągnie tych 50 st. chodzi strasznie twardo i głośno.

Odp: Kanio- MR97 , 1.6 GSI, Atu +
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 27, 2014, 18:25:44 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Bo olej GM to gówno jest. Znajomy ostatnio w Roverku 200 zmieniał olej i poprzednio miał zalanego GMa właśnie i mu klepał. Poleciłem mu Liqui Moly z MoS2, po wymianie zrobił z 50km i silnik ucichł :)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Kanio- MR97 , 1.6 GSI, Atu +
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 27, 2014, 22:40:45 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
Na GM też mi klepał teraz mam Lotosa i jest cicho
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Odp: Kanio- MR97 , 1.6 GSI, Atu +
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 28, 2014, 12:03:33 pm »

Offline kanio1

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 11
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 00r LPG
Gdyby ktoś miał problem taki jak ja opisywany  wcześniej https://www.youtube.com/watch?v=Uk1344iWI-o&feature=youtu.be , to w moim przypadku był to problem nie doładowanego akumulatora. Po przejechaniu paru km i naładowaniu akumulatora , problem zniknął.

Odp: Kanio- MR97 , 1.6 GSI, Atu +
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 28, 2014, 22:30:48 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Nie chce koledze off topiczyć w temacie ale chciałbym zauważyć że chyba nawet Roverki z taśmy na mineralu LOTOS zjeżdżały, w każdym razie w moim 1998 taka naklejka na podszybiu jest od nowości. No chyba że było inaczej a wszystkie nadwozia miały tą naklejkę bezmyślnie montowaną.
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Kanio- MR97 , 1.6 GSI, Atu +
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 28, 2014, 23:14:58 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
Dokładnie, z taśmy wszystkie zjeżdżały na mineralnym, potem przy pierwszej wymianie wg woli posiadacza auta.

Co do auta - nudny szaraczek, czekamy na prace! :)