Autor Wątek: Fabryczne blachy do caro, jak poznać?  (Przeczytany 2298 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Fabryczne blachy do caro, jak poznać?
« dnia: Marzec 26, 2015, 15:26:26 pm »

Offline bred

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 221
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez fiat syrena tarpan
Witam, muszę kupić trochę blach do caro minusa i mam dylemat.
Wybór jest dość spory i ceny różne.
Szukam fabrycznych blach, tj. maski, przednie błotniki, klapy ale nie wiem  po czym je poznać, są różnie malowane.
prosze o info jak rozpoznać fabrykę i ew jakieś linki z ogłoszeń
pzdr

Odp: Fabryczne blachy do caro, jak poznać?
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 26, 2015, 17:03:18 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2232
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Fabryczne blachy ( przynajmniej te z ostatniego okresu produkcji typu właśnie maska czy błotniki ) będą w takim kremowym podkładzie, mam fabryczną maskę i błotniki, na masce jest jeszcze naklejka FSO S.A. Chcesz to na PW Ci podeślę fotki. Ten podkład był stosowany chyba już za czasów daewoo-fso, co do wcześniejszych blach to się nie wypowiadam bo nie wiem natomiast unikaj blach w czarnym podkładzie bo z reguły są to tureckie zamienniki niskiej jakości

Odp: Fabryczne blachy do caro, jak poznać?
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 26, 2015, 17:40:12 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1678
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
natomiast unikaj blach w czarnym podkładzie bo z reguły są to tureckie zamienniki niskiej jakości
Oj niekoniecznie, kiedyś kupowałem do Atu taki cały tylny błotnik od dachu do samego progu z mocowaniem na tylną lampę, rzemiosło to na pewno nie było.

Fabryczne blachy ( przynajmniej te z ostatniego okresu produkcji typu właśnie maska czy błotniki ) będą w takim kremowym podkładzie,
Daewoo jak weszło wprowadziło kataforezę i cała blacharka "zamienna" po tym okresie powinna być w takim podkładzie.
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Fabryczne blachy do caro, jak poznać?
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 26, 2015, 17:50:58 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Fabryczne blachy ( przynajmniej te z ostatniego okresu produkcji typu właśnie maska czy błotniki ) będą w takim kremowym podkładzie, mam fabryczną maskę i błotniki, na masce jest jeszcze naklejka FSO S.A. Chcesz to na PW Ci podeślę fotki. Ten podkład był stosowany chyba już za czasów daewoo-fso, co do wcześniejszych blach to się nie wypowiadam bo nie wiem natomiast unikaj blach w czarnym podkładzie bo z reguły są to tureckie zamienniki niskiej jakości
Dokładnie, unikaj czarnych, oryginały z czasów Plusów są zawsze kremowe jak tutaj:
http://allegro.pl/blotnik-polonez-przod-lewy-prawy-caro-atu-nowy-i5172617187.html
http://allegro.pl/polonez-maska-silnika-nowa-oryginal-fso-i5187922915.html
Trzeba też zwracać uwagę czy są otwory na mocowania listew ozdobnych i inne szczegóły. Jeśli chodzi o starsze wyroby to oryginały spotykałem czerwone albo takie jakby bez podkładu w kolorze złotawym. Błotniki do borka powinny mieć np. wytłoczenie na kierunkowskaz a każdy błotnik tylny czy to do borka, caro czy atu powinien być połączony z tylnym kawałkiem progu-tak to zgrzewano. Jeśli chodzi o czarne wyroby, kiedyś kupiłem piękną czarną maskę do borewicza za 2 zielone banknoty, i oto efekt, więcej zabawy i dłubania niż przy ratowaniu starej...



Odp: Fabryczne blachy do caro, jak poznać?
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 26, 2015, 21:50:53 pm »

Offline bred

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 221
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez fiat syrena tarpan
Dzięki za informacje

jeszcze pytanie
http://allegro.pl/nowa-maska-polonez-caro-bez-wlotu-i5063809112.html
te blachy są fabryczne ?

Odp: Fabryczne blachy do caro, jak poznać?
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 26, 2015, 21:59:00 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2232
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Nie, to co wkleiłeś to nie oryginał a właśnie bubel w czarnym podkładzie, który odradzam kupować

http://allegro.pl/pokrywa-maska-silnika-polonez-caro-nowa-oryginalna-i5088066220.html
To jest oryginał  <spoko>

Odp: Fabryczne blachy do caro, jak poznać?
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 26, 2015, 22:12:41 pm »

Offline bred

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 221
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez fiat syrena tarpan
Ok dzięki
mam jeszcze jedno,ostatnie pytanie

przednie błotniki w plusie i minusie są takie same?

Odp: Fabryczne blachy do caro, jak poznać?
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 26, 2015, 22:18:59 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2232
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Tak, jestem właśnie na etapie blacharki w moim minusie, kupowałem błotniki oryginały FSO te w jasnym podkładzie czyli już raczej ,,plusowe" i przypasowały idealnie.

Odp: Fabryczne blachy do caro, jak poznać?
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 26, 2015, 23:10:37 pm »

Offline bred

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 221
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez fiat syrena tarpan
dobrze wiedzieć, dzięki