przy skreconych kolach dochodzi jeszcze wplyw kata wyprzedzenia sworznia zwrotnicy,bo dzieki niemu kolo zewnetrzne idzie w negatyw,
tak jak pisze
xmaniekx tego nie da sie dokladnie zasymulowac, bo jest zbyt duzo zmiennych, a za mala dokladnosc w danych
Czyli wg. fso ma być pozytyw do 1st pod obciązeniem max?
negatyw, od 0 do 1 st.
skad masz te dane, bo w Morawskim tylko dane pod obciazeniem,
na rys. 6.1 jest blad rysunkowy, z ktorego wynikaloby,ze ma byc negatyw. bo linia PIONu powinna byc dluzsza niz pomocnicza pomiarowa (na rys. jest odwrotnie ), ale wszystko wskazuje na to, ze jest pozytyw i wlasnie blad rysunkowy,
to wszystkoto rys 6.19 i wartosci kata pochylenia sworznia zwrotnicy w tablece
moze ktos zle ustawil w fabryce,albo na przegladach, ale od kiedy kupilem Caro+ ,czyli 13lat temu ,to mialem negatyw taki do 1* - nawet na ustawianiu zbieznosci tak pokazywalo GTO2,
pomijam fakt,ze po wypadku to na lewym ma ostry negatyw i bede z tym robil porzadek - nawet niewiele opone zjada od srodka, jakby kogos interesowalo,
w Trucku mam negatyw na pusto i mocno nie mam jak obciazyc przodu, bo to ROY ,ale przy ugieciu wizualnie widac ,ze sie prostuje - zrobie pomiar poziomica ,to juz nie bedzie na oko,
a najbardziej bedzie widoczne,jak zmienie sprezyny na 14mm,a wiec pomiary przed nami
chcialem jeszcze wrocic do modelu i pomiarow wahaczy,
maciejowski ustosunkuj sie do tego,jak mierzylem dolny wahacz i dlaczego Ty mirzyles go do osi sworznia ?
mam nowe sworznie gorne - wyciagnalem z pudelka i zmierzylem - mysle,ze 20mm to za male przedluzenie zwrotnicy,bo mi wychodzi co najmniej 25mm ,a nawet 30mm,
sprobuje jeszcze zmierzyc os obrotu posrednio na sworzniu zalozonym na zwrotnice ,bo jakas chyba sie wala po garazu