tył stop : 20 W
2x21W plus ewentualny 3ci stop więc może być nawet 3x21W...
migacze : 40 W (zgaduje na awaryjnych)
W trybie awaryjnych masz 4x21W(przód i tył)+2x4W(boki) oraz 3x1,2W kontrolka (z racji pomroczności jasnej nie pamiętam czy miga sam trójkącik czy też strzałeczki...). Dla jednej strony będzie to 2x21+4+1,2
Do tego trzeba dodać jeszcze sporo energii pobieranej przez samą elektrykę silnika: sterownik, pompa paliwa, obwód WN, instalacja gazowa. To też są dziesiątki jak nie setki wat pobieranej energii.
Podświetlenie deski i oświetlenie wnętrza daje też pewnie ze 20-30W
Grzanie tylnej szyby to też sporawy odbiornik energii elektrycznej. Pewnie dobrze ponad 200W.
Przetwornica : 100W - służyła do ładowania laptopa więc pewnie 100 nie ciągnęła.
To że napisane jest na niej 100W to trzeba czytać od końca. Tyle jest ona w stanie teoretycznie oddać do obciążenia. Zakładając sprawność na poziomie 50% może okazać się że w skrajnym przypadku szarpnie ze 200W z akumulatora. Jaka jest realna sprawność tego typu urządzeń nie wiem ale zasilacze impulsowe osiągają gdzieś około 75-80% więc może i tu będzie podobnie.
Lodówka : 100W
Tak jest napisane na niej... Jeśli produkt nie jest mega markowy to też bym dodał trochę % do realnej wartości obciążenia.
- GPS
- ładowarka do baterii
- ładowarka do komórki
- kamera nagrywająca
To łącznie dałbym z 40W naraz...
- CB-radio
CB w stanie odsłuchu pobiera ok. 0,5A. W trybie nadawania 1,5-2A więc szacunkowo pobiera ok. 20W max (swoją drogą do anteny oddaje całe 4 - reszta to straty
).
- radio
Typowy bezpiecznik do obwodu radia to 5 albo 7,5A. Fabrycznie w radiach typu 4x40W jest wsadzony bezpiecznik 10A
- 4 wentylatory spale
Mając typ powinieneś to ustalić bo spale są dobrze opisane. Typowy wiatrak FSOwski to jakieś 150-200W /szt jeśli dobrze pamiętam.