Autor Wątek: Obrotomierz do Borewicza bez obrotomierza  (Przeczytany 1979 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Obrotomierz do Borewicza bez obrotomierza
« dnia: Kwiecień 07, 2015, 13:07:55 pm »

blk98gt

  • Gość
Mam 1981 borewicza bez obrotomierza wersja bieda. Kupiłem używane zegary z obrotomierzem podłączyłem ale tylko obrotomierz nie działa. Czy w tej wersji bieda trzeba ciągnąć kabel sygnału do obrotomierza gdzieś?

Odp: Obrotomierz do Borewicza bez obrotomierza
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 08, 2015, 01:12:57 am »

Offline Szymon

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 353
  • Płeć: Mężczyzna
    • B01AAA
My mamy same wersje luksusowe :P
Sygnał do obrotomierza bierze się z cewki, choć wydaje mi się, że nawet ubogie wersje powinny mieć kabel do obrotka we wiązce. W uwalony wskaźnik to nie uwierzę. Zaopatrz się w schemat instalacji i sprawdź.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 08, 2015, 01:17:13 am wysłana przez Szymon »

Odp: Obrotomierz do Borewicza bez obrotomierza
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 08, 2015, 01:24:16 am »

blk98gt

  • Gość
Mogę więc spróbować podłączyć bezpośrednio 12v, masa i minus od cewki bezpośrednio do obrotomierza tak? 

Odp: Obrotomierz do Borewicza bez obrotomierza
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 09, 2015, 22:19:38 pm »

Offline Dariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 450
  • Płeć: Mężczyzna
Pin z oznaczeniem 1 łączysz do cewki zapłonowej do pinu oznaczonego również cyferką numer 1

Odp: Obrotomierz do Borewicza bez obrotomierza
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 11, 2015, 03:14:23 am »

blk98gt

  • Gość
Cholrka nie dziala. Wiem ze raczej dobrze podlanczam bo inny obrotomierz dziala. Nic sie nie rusza ani nie drga. Wkladam inny obrotomierz w to miejsce ale z orginalna wskazowka. (nie mam mozliwosci kupic drugiego, auto jest za granica)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 11, 2015, 05:43:07 am wysłana przez blk98gt »

Odp: Obrotomierz do Borewicza bez obrotomierza
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 11, 2015, 10:45:26 am »

Offline Dariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 450
  • Płeć: Mężczyzna
Jeśli inny działa to ten jest uszkodzony. Sprawdź scieżki i połączenia lutownicze. Tylko nie kręć tym potencjometrem bo go rozkalibrujesz