Autor Wątek: Plus po zapłonie pod maską  (Przeczytany 2363 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Plus po zapłonie pod maską
« dnia: Kwiecień 15, 2015, 23:06:30 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1743
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
Witam

Skąd najlepiej wziąć plus po zapłonie pod maską? Cewka czy sterownik LPG odpadają, żeby ich nie obciążać.

Dzięki

pzdr
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 15, 2015, 23:08:11 pm wysłana przez Ukash »
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo...
Jest: Peugeot 208 ; Fiat 126p 1977r

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Odp: Plus po zapłonie pod maską
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 15, 2015, 23:21:32 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
To może daj przekaźnik jak nie chcesz obciążać.

Odp: Plus po zapłonie pod maską
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 15, 2015, 23:53:57 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1949
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
W złączu 13-krotnym zdaje się że przewód niebieski to +12V po zapłonie.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Plus po zapłonie pod maską
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 20, 2015, 22:11:39 pm »

Offline Dariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 450
  • Płeć: Mężczyzna
To może daj przekaźnik jak nie chcesz obciążać.
jedyne najrozsądniejsze rozwiązanie. Elementy , które wymieniłeś obciążysz jedynie cewką przekaźnika tj. około 5W (tyle bierze przekaźnik 12V).

Odp: Plus po zapłonie pod maską
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 20, 2015, 22:23:04 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Ja bym wziął z lamp, bo i tak zawsze jeździłem z zapalonymi światłami, więc plus na żarówkach pozycyjnych był zawsze natychmiast po przekręceniu kluczyka. Ewentualnie złącze silniczka wycieraczek - powinien być tam jakiś plus zasilający powrót wycieraczek na dół.

Odp: Plus po zapłonie pod maską
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 20, 2015, 23:01:29 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1743
  • Płeć: Mężczyzna
    • Peugeot 208 / Fiat 126p 1977r
To może daj przekaźnik jak nie chcesz obciążać.

To jest właśnie do przekaźnika potrzebne.

Pomyślę coś z tymi wycieraczkami może.

Dzięki za odpowiedzi :)
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo...
Jest: Peugeot 208 ; Fiat 126p 1977r

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Odp: Plus po zapłonie pod maską
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 21, 2015, 11:22:34 am »

Offline Dariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 450
  • Płeć: Mężczyzna
To jest właśnie do przekaźnika potrzebne.
Ale przekaźnik weźmie max 300mA więc "obciążając" ,np. cewke zapłonową zasilaniem elektromagnesu przekaźnika nie spalisz wiązki ;)