Autor Wątek: Big Bad Fiat Project  (Przeczytany 2880 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Big Bad Fiat Project
« dnia: Grudzień 18, 2015, 20:48:12 pm »

Offline saperx

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 19
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat 125p
    • Big Bad Fiat Project
Witam.

Żeby nie śmiecić na forum o ile sobie nie odpuszczę będę tu publikował moje poczynania z zawodów.

Zapraszam na fb:
https://www.facebook.com/BigBadFiat125p/

Zacznę od publikacji podsumowania rocznego:
https://www.youtube.com/watch?v=EeyFasvYivQ

Odp: Big Bad Fiat Project
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 18, 2015, 22:52:21 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
jaki tam siedzi rover ? masz poliureatany w zawiasie ? kiedy planujesz klatke? bo w rajdach w sumie to podstawa...
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Big Bad Fiat Project
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 18, 2015, 23:24:56 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6571
  • Płeć: Mężczyzna
Ważniejsze jest odpowiednie wzmocnienie samej budy żeby się nie wykrzywiała i nie pękała. Klatka jest istotna dopiero w razie poważnego dzwona, poza względem oczywistym, także po to żeby auta nie wygięło do złomowania, dlatego powinna być wypuszczona do kielichów.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Big Bad Fiat Project
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 20, 2015, 16:24:49 pm »

Offline saperx

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 19
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat 125p
    • Big Bad Fiat Project
Silnik to rover 1.6 zbudowanym od zera wydechem ale właśnie sie zastanawiam czy czegos tam nie zmienic. Na poczatku sezonu mialem dwa przelotowe tłumiku za mostem a  teraz mam strumienice na miejscu kata i jeden przleotowy na koncu. I niewiem czy wtedy lepiej nie szedl.

Poliuretanow brak i chyba jest tez za twardy zawias :) przod sprezyny w123 15.5mm, tyl 3 piora i stab kombi.

Buda przeszla remont blacharski ma obstawane gniazda amorow spawem ciaglym i wieszkosc laczen blach punktowo. Poza tym ma wzmocniane przednie podluznice szczegolnie przy mocowaniu staba.

Modyfikacji jest masa wiekszosc jest wstawiona na fejsie ale jakby ktos coś chcial wiedziec chetnie odpowiem :)

Klatka moze sie uda w nadchodzacym roku wstawic bo jest na oku gotowa.