GŁÓWNE KATEGORIE FORUM > Warsztaty

TadCar Bogucin k.Lubina

(1/9) > >>

Tom16:
Banda złodziejów i oszustów !!

Oddałem do nich wał napędowy do poloneza w celu wyważenia bo był po zmianie krzyżaków i podpory wału.
Odebrałem wał zamontowałem i pod czas jazdy mam piękne wibracje ( od 40 do 60 km/h są mocne a od 60 km/h do 100 km/h trochę maleją )
Pojechałem złożyć reklamacje to gościo próbował mi wmówić że winą wibracji mogą być uszkodzone poduszki silnika, skrzyni biegów oraz luz na wałku atakującym oraz na wałku zdawczym w skrzyni biegów gdzie u mnie luzy nie występują i poduszki też są całe.
Potem sugerował mi jeszcze że może być luz na tulei przesuwnej i żebym to zmienił i przyjechał to mi wyważą ( u mnie ta tuleja przesuwa się dość ciężko).
Zarzekał się że jego maszyna nie oszukuje bo ma certyfikaty bo Niemcy przyjeżdżają co roku i ją sprawdzają.
Na koniec tej rozmowy powiedział że nie będzie już chyba przyjmował do swojego warsztatu wałów od poloneza bo ludzie wymagają nie wiadomo czego za małe pieniądze.

Skasowali mnie za to niby wyważanie 150 zł !
Będę z nimi walczył aby mi ten wał poprawne wyważyli.

wrb#1974:
a wiesz co może być- do wyważania dajesz wał od trójnika przy skrzyni aż do krzyżaka przed mostem. a na końcówce wału skrzyni jest taki pierścień centrujący który centruje wał w gumowym przegubie, jeśli on jest zużyty to wał będzie wpadał w drgania. a wtedy żadne wyważanie nie pomoże. sprawdź ten pierścień. mało kto o tym pierścieniu wie a wszyscy narzekają że wał źle wyważony. wyważenia wału nie da się spier...ić.

śledzik:

--- Cytat: wrb w Maj 23, 2015, 22:10:27 pm ---a wiesz co może być- do wyważania dajesz wał od trójnika przy skrzyni aż do krzyżaka przed mostem. a na końcówce wału skrzyni jest taki pierścień centrujący który centruje wał w gumowym przegubie, jeśli on jest zużyty to wał będzie wpadał w drgania. a wtedy żadne wyważanie nie pomoże. sprawdź ten pierścień. mało kto o tym pierścieniu wie a wszyscy narzekają że wał źle wyważony. wyważenia wału nie da się spier...ić.
                     
                  
                  
                     
                     
                     
                        
--- Koniec cytatu ---
dokładnie. jeżeli na skrzyni biegów nie ma pierscienia centrującego (wygląda podobnie do simeringu) to wał może byc wyważony do 0.0001 grama a wibracje i tak będą. znam temat z autopsji.

wrb#1974:
jest simering- a za simeringiem jest pierścień w kształcie baryłki i on centruje wał, guma przegubu nie centruje. żeby nie być gołosłownym pierścień wygląda tak : http://allegro.pl/kamien-pierscien-centrujacy-wal-125p-polonez-nowy-i5352071563.html
kupiłem jeden- na zapas.

śledzik:
a na ten pierscien nachodzi takie plastikowe cos w podobie do simeringu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej