nie wiem,gdzie domierzyles w kolektorze GSI kanalow 31mm ,bo mi to wychodzilo ze 29mm,
typowe rozwiercenie oczywiscie byloby bardzo trudne,wiec chodzi raczej o wygladzenie powierzchni papierem sciernym na gibkim trzpieniu,
tak mozna zebrac z 0.5mm materialu ,wiec srednica wzrosnie o 1mm ,a opor powietrza w kanalach bedzie mniejszy,
nie wiem jak GSI bylo stojone,ale parametrami fabrycznymi niewiele to sie rozni od GLI, ktory kanaly dolotowe ma ponad dwa razy krotsze,
ten kolektor nie stanowi waskiego gardla - na pewno nie bedzie stanowil, dopóki nie bedziesz chcial przesunac granicy mocy wyraznie powyzej 6000rpm ,a to i tak na hydro sie nie ma sensu,
bez hydro zreszta tez nie ma za wiele, bo przepustowosc zaworow jest ograniczona,
skup sie lepiej na tym,gdzie faktycznie mozna cos ugrac,
zrobiles glowice, to teraz sobie wygladz kolektor,
jezeli poprawi Ci to nastój to zobacz jak przypasuje przepustnica z Lanosa,
jezeli masz dojscie do lanosa 16v - 1.5 lub 1.6 - to zmierz tam przepustnice - ciekawe,czy jest taka jak w 1.5 8v,
po zmianach mechanicznych trzeba sie podpiac pod ECU i zobaczyc (mieszanke) jak jedzie na WOT - nie masz benzyny ,to trzeba zobaczyc mieszanke gazowa (na mikserze zmiany w dolocie moga byc nie odczuwalne,bo mikser dlawi dolot na samym poczatku),
P.S.
skoro sciagales glowice do obrobienia,to chyba splanowales ja o 1mm w celu zwiekszenia stopnia kompresji ?