Spięcie kontrolki niskiego poziomu płnyu chłodzącego z włączonym wentylatorem, oraz kontrolki niskiego ciśnienia oleju z kontrolką niskiego poziomu oleju nie jest niewykonalne, co widać na wyłączonym obrazku.

Trzeba tylko pamiętać o tym, o czym pisali poprzednicy - aby wylutować diodę półprzewodnikową łączącą owe kontrolki z kontrolką STOP.. wymontuj sobie zegary, popatrz na ścieżki i skumasz jak to działa...
Przy czym, jeżeli do kontrolki wentylatora dasz żarówkę a nie diodę, to musisz pamiętać, aby w przewód łączący przekaźnik złączający kontrolkę (ten który będzie podłączony do przekaźnika uruchamiającego wentylator) należy wpiąć diodę katodą w stronę żarówki - jeśli tego nie zrobisz od plusa w zegarach poprzez żarówkę do przekaźnik popłynie prąd, co spowoduje że raz załączony wentylator będzie cały czas chodził (sprawdzone na własnej skórze

)