Autor Wątek: Różnice alternator 1.6 GSI a 1.9 D  (Przeczytany 1821 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Różnice alternator 1.6 GSI a 1.9 D
« dnia: Sierpień 06, 2015, 09:05:11 am »

Offline mkzibi

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 85
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Truck 1.6 GLi
Proszę o podpowiedź w następującej sprawie. mam Poloneza 1.6 GSI. Chciałem sobie zakupić zapasowy alternator i wpadł mi w ręce chyba od 1.9 D. Ma inne koło do paska. W benzynie mam wąskie z wgłębieniem a tu jest na szeroki pasek z kilkoma żłobkami.

Czy ktoś ma doświadczenie w tej sprawie da się to jakoś podmienić?

Odp: Różnice alternator 1.6 GSI a 1.9 D
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 06, 2015, 10:18:51 am »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2933
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
ten altek chyba w ogole nie bedzie pasowac
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Różnice alternator 1.6 GSI a 1.9 D
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 06, 2015, 11:48:07 am »

Offline mkzibi

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 85
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Truck 1.6 GLi
Czy to pewne?

Odp: Różnice alternator 1.6 GSI a 1.9 D
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 06, 2015, 15:05:14 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2933
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
nie jestem pewien. Po zdjęciach widać pewne podobieństwo aczkolwiek pewności ze będzie pasować na mocowania nie mam. Lepiej to sprawdź zanim go kupisz. Przelozyć kółko pasowe to nie problem. Odkręcasz nakrętke i ściągasz koło i montujesz drugie.
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Różnice alternator 1.6 GSI a 1.9 D
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 06, 2015, 16:25:52 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13944
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
czasami przelozyc kolko to bardzo duzy problem, gdy kolko zejsc nie chce - z OHVkowego kolko schodzi gladko, wiec zawsze mozna pociac to wielorowkowe, ale gdy kolko zejsc nie chce ,a trzeba go uzyc ponownie to jest sajgon
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.