jezeli dokreciles sruby na opuszczonym aucie to moze byc, ale prawidlowo powinno sie obciazyc odpowiednio bagaznik,tak jak pisze maciejowski,
jednak sporo ludzi dociska na podniesionym aucie,a wtedy to juz tragedia dla tulejek resoru (i ogolnie wszelakich tulejek gumowych zawieszenia)
sprawdz jeszcze na rownej nawierzchni - jakims betonie lub asfalcie ,bo na trawce to rozne dolki i gorki sa i wystarczy,ze pozostale kola zajma inna pozycje (auto sie poziomuje),
amortyzatory masz seryjne ,czy jakies gazowki ?
na tym zdjeciu to powiem szczerze,ze stoi jakby mial resory 3-piórowe tzn. moj na 3 piorach stal chyba jednak nizej,ale drugi na fabrycznych 3 piorrach wlasnie tak,
teraz mam 3 piora kombinowane i jednak stal troche nizej,
juz sie boje,jak go poskladam,bo aktualnie drugi rok stoi sobie bez drzwi,zderzakow i blotnikow (a stal jeszcze bez tylnej klapy) to przeswit ma jak terenowka, wiec sie resorki odzwyczaja, wiec tez bedzie koza,
musze pomyslec o sensowym przycisnieciu go do ziemi