Autor Wątek: Korektor hamowania z plusa w borku  (Przeczytany 2339 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Korektor hamowania z plusa w borku
« dnia: Grudzień 22, 2015, 00:16:51 am »

Offline Fobik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 344
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1,8 16V 1990r.
Witam! Z racji że nie mam korektora hamowania w mojej przejściówce już 4 lata, gdyż go wyciąłem, a miałem już kilka sytuacji na drodze gdzie odczułem jego brak - chcę go ponownie założyć. Tyle że chcę korektor zamontować koło pompy i serwa jak tutaj http://imged.pl/serwo-pompa-hamulcowa-polonez-11-7782024.html . Poldzisław mój posiada starą pompę i serwo bendix, lecz zaciski już Lucasa. Czy ktoś montował już w ten sposób? Czy po prostu muszę wpiąć się  miedzy rurkę do tylnych hamulców, a pompę?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 22, 2015, 00:18:40 am wysłana przez Fobik »
Przejściówka

Odp: Korektor hamowania z plusa w borku
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 22, 2015, 00:25:06 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
oczywiście, możesz zamontować taki od lukasa. Tylko przeciąć przewód, zarobić końcówki m10x1 i gotowe.
są też stałe korektory, np z astry f- też dobre, może nawet i lepsze.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Korektor hamowania z plusa w borku
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 22, 2015, 00:34:28 am »

Offline Fobik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 344
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1,8 16V 1990r.
Zestawik mam do zarabiania przewodów więc chyba nie będzie problemów. Mocowanie  korektora mam ( takie do poduszki amortyzatora  jak fabryka ) więc kąt będzie chyba dobry.
Przejściówka