Masz standardową gadkę sprzedawcy LEDów. Led będzie świecił 30 tys godzin, ale reszta "elektroniki" niestety nie.
Odkąd pracuję w tej firmie LEDY które są zamontowane w moim samochodzie zrobiły 44 000 km. Nic im nie jest. To nie jest produkt "tani"
To samo z temperaturą. Led sam się nie nagrzewa, ale jego "elektronika" już tak. Nagrzewa się i chińskie luty nie wytrzymują.
kolejne nieścisłości.
Ledy te nagrzewają się do 60-70 stopni. Luty wytrzymują i nic im się nie dzieje. Każdy lut jest "chiński" także ten w komputerze z którego wysłałeś tą wiadomość.
temperatura taka jest utrzymywana celowo (można by ją spokojnie obniżyć do około 10-20 stopni).
Otóż chodzi o to żeby rozgrzać szkło-soczewkę reflektora po to żeby zimą np nie zamarzał ci na nim śnieg.
Te długości świecenia, to są wiarygodne, ale przy ledach zastosowanych jako kontrolki sprzętu RTV/AGD.
Doczytaj o technologii CREE.
jakos srednio mi sie widzi te 30k h dla LED o duzej mocy - zbyt duzy optymizm ,
ale moze jest potwierdzony co najmniej 3 letnia gwarancja , niestety nie moge znalezc na stronie,
Na produkty serii HP jest DOŻYWOTNIA gwarancja
Na resztę produktów jest ROCZNA GWARANCJA która może zostać przedłużona do 24 miesięcy jeśli będzie zamontowane w warsztacie.
d LED oczekuje raczej niszego poboru pradu, a nie swiatlosci za ktora kazdy pies zabierze dowod na oko,
Od 48W do 80W na ZESTAW do wyboru.
Ilość lumenów ma tutaj niebagatelne znaczenie. pies nie zabierze ci dowodu "na oko" bo jemu się coś wydaje.
niby te tansze za 229pln sa slabsze i mieszcza sie w normie (1800 lumenow ) i ciagna 18W ,ale tez maja wiatraczki - w Polonezie to sie da zamontowac ,jednak przy H7 w innym aucie moze byc ciezko (np. do kappy nie wejda pod dekielek)
Te tańsze (dla was w cenie 150zł) są słabsze i mają 48W. Mają wiatraczki bo tak zostały skonstruowane. Jest wersja całkowicie pasywna z elastycznymi miedzianymi radiatorami, które można dowolnie upchnąć w każdej lampie.
Wszystko wchodzi jak złoto. (jeśli chcesz lub masz wątpliwości mogę podesłać ci takie na testy jeśli pokryjesz koszt przesyłki )
Lub powiedz skąd dokładnie jesteś - podjadę osobiście.
i oto ostatni post stwierdza ze takie auto nie powinno być dopuszczone do ruchu musi mieć samopoziom i spryskiwacze reflektorów przy ponad 2000 lumenów
Podane wartości są "na komplet" więc te najsłabsze się łapią.
JEST także wersja z HOMOLOGACJĄ które są dopuszczone do ruchu w całej europie.
Oczywiście jest ona odpowiednio droższa.
Ja mam pytanie, jaka jest przewaga świateł do jazdy dziennej za 140zł i więcej, nad tymi za 29zł? Te za 29 w ogóle mają homologację?
Już tłumaczę:
Te za 29zł nie mają homologacji.
Te droższe (cała seria 5XX i model 810) :
- homologacja RL00 i A (mogą być używane jako obrysówki/postojówki)
- Sterownik elektroniczny stabilizujący napięcie zasilania na 16V (niezależnie od napięcia wejściowego z zakresu 10-32V) oraz gotowy do podłączenia układ z bezpiecznikiem , hermetycznymi wtyczkami
(w tańszych światłach dostajemy plastikową lampkę z diodami od modemu i trzy wystające przewody )
- Brak efektu zakłócania np radia CB czy zwykłego (piszczenie, brzęczenie itp)
- NAPRAWDĘ ŚWIECA I NAPRAWDĘ JE WIDAĆ
- Aluminiowa obudowa
- Aluminiowa Płytka PCB (w połączeniu z obudową doskonałe odprowadzanie ciepła)
- Starannie dobierane serie pod kątem barwy światła (każda dioda ma tą samą barwę i dwie lampy z kompletu też)
- Gwarancja Door2Door. (rozpatrywana ZAWSZE na korzyść klienta)
- Odsetek reklamacji poniżej 0.5%
- Cena wynika z zastosowanego typu DIOD(5055, 6077 lub CREE o mocach od 1 do 3,2W)
- Model 510HP jest produkowany w Polsce. (niedługo całą produkcję przeniesiemy z Chin do Polski)
Jeśli macie jeszcze jakieś pytania z chęcią odpowiem.