KGB,
Da radę calsonika zastąpić zwykłym bez spawania czy cięcia - tylko pod nagrzewnice od spodu wkładasz kawał styropianu na ścisk
Co do cięcia - to tylko i wyłącznie wycina się wyprowadzenie na klimatyzację ale to niezależnie od Calsonica.
Reszta czyli przewody idą standardowo.
Do zmiany jest też wiązka przednia (inne przyciski)
Do wymiany calsonika na zwykły potrzebne są:
przewody powietrzne (także te przykręcone do górnej części deski)
nagrzewnica (za panelem środkowym)
cześć z wentylatorem (za schowkiem)
przycisk halogenów (w calsoniku jest kostka po lewej stronie kierownicy) w normalnym przycisk zamiast wewnętrznego obiegu powietrza na środkowym panelu
panel sterowania ogrzewaniem
wiązka elektryczna przednia.
W przypadku klimatyzacji dochodzi:
- wycięcie otworu w grodzi
- osuszacz z mocowaniem
- skraplacz
- 3 przewody
- sprężarka z mocowaniami
- odciąg paska
- dłuższe szpilki
- dłuższe śruby do pokrywy paska rozrządu
- wiązka do klimy
- dwa wiatraki od klimy
- dodatkowy wiatrak na chłodnice wody
- chłodnica wody z dwoma czujnikami