Autor Wątek: Hydroregulacja lamp przód.  (Przeczytany 3080 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Hydroregulacja lamp przód.
« dnia: Listopad 08, 2016, 19:55:35 pm »

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 489
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Siemka. Czy ktoś jest pomóc w mi w temacie reaktywowania hydraulicznej regulacji lamp przednich? Siłowniki są, przewody też, ogólnie cała instalacja na miejscu i szczelna. Ale regulacja nie działa. Dolać tam w jakiś magiczny sposób płynu czy jak? Jeżeli tak to gdzie i jakiego? Ktoś może ogarniał ten temat?
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Odp: Hydroregulacja lamp przód.
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 08, 2016, 21:32:58 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2081
przerób na elektryczne. Z tego zawsze gdzieś cieknie, a odpowietrzniki są zabite gwoździami.

Odp: Hydroregulacja lamp przód.
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 08, 2016, 22:07:17 pm »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3055
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Może niepotrzebnie się wtrącam, ale chyba nie o taką poradę koledze chodziło. Tak jak w sprawie naprawy tylnego mostu niekoniecznie oczekujemy porady typu jedź na szrot i kup idealny most w cenie złomu, a na pytanie jak odkręcić? odpowiedź przeciąć kątówką też nie musi być satysfakcjonująca. ;)

Odp: Hydroregulacja lamp przód.
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 08, 2016, 22:18:41 pm »

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2655
  • Płeć: Mężczyzna
Może niepotrzebnie się wtrącam, ale chyba nie o taką poradę koledze chodziło. Tak jak w sprawie naprawy tylnego mostu niekoniecznie oczekujemy porady typu jedź na szrot i kup idealny most w cenie złomu, a na pytanie jak odkręcić? odpowiedź przeciąć kątówką też nie musi być satysfakcjonująca. ;)
Chyba niepotrzebnie bo twoja wypowiedź też niewiele pomaga koledze :) Czasami nie warto grzebać w kupie i zastosować prostsze rozwiązania, czy to w kwestii śrub czy mostu czy jeszcze innej. Ta hydroregulacja to dość znany temat i właściwie w większości pojazdów nie działa więc jak coś jest badziewne to trzeba wymienić na inne i też polecam elektryczne :)

Odp: Hydroregulacja lamp przód.
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 08, 2016, 22:31:54 pm »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3055
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Skoro mówimy o prostszych rozwiązaniach, to można też zrobić mechaniczne, jak np. nagrzewnica. ;)

Odp: Hydroregulacja lamp przód.
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 08, 2016, 22:35:29 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Jakimś cudem w klku moich Polonezach nawet to działa ale oglądałem niedawni w jednej z hurtowni nowe zestawy i na 4 przeznaczone na sprzedaż...żaden nie działał <do bani>
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Hydroregulacja lamp przód.
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 09, 2016, 00:00:17 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Jeszcze nie słyszałem aby udało się to komuś naprawić...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Hydroregulacja lamp przód.
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 09, 2016, 00:09:19 am »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2081
naprawić się da, ale zazwyczaj usterką jest nieszczelność w miejscach wbijania zaślepek gwoździ. Często w tych okolicach pęka plastik i wycieka płyn. Robiłem wiele polonezów i seicento i w ŻADNYM to nie działało nawet kilka lat po produkcji.

Odp: Hydroregulacja lamp przód.
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 09, 2016, 13:01:24 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
w moim dzialalo jak mial 4 lata,ale sam zepsulem odcinajac wezyk,
co ciekawe druga lampa jeszcze dzialala przez rok lub dwa, a pozniej nie zagladalem,
ale bawic sie w naprawe zawsze mozna jak ktos nie ma ciekawszych rzeczy do roboty,
najlepiej napelnic chyba glikolem ,lepszy bylby plyn hamulcowy,gdyby nie byl żrący, ale jest i szkoda ryzykowac
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Hydroregulacja lamp przód.
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 09, 2016, 15:27:05 pm »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3055
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
ale bawic sie w naprawe zawsze mozna jak ktos nie ma ciekawszych rzeczy do roboty
Zacznijmy od tego, że ktoś, kto nie lubi "dłubać", w ogóle nie powinien mieć poloneza. To nie jest auto dla ludzi, którzy chcą tylko wlewać paliwo (oraz ewentualnie płyn do spryskiwaczy) i jeździć. A czy naprawianie czegoś, co teoretycznie nie podlega naprawie, ma sens... Dla kogoś, kogo nie "kręci" satysfakcja z dokonania takiego czynu, pewnie nie ma to sensu. Ja naprawiłem sobie kiedyś w nubirze panel elektryki szyb, po tym jak elektryk z 'Polmozbytu' łaskawie zaoferował mi wymianę na nowy.

Odp: Hydroregulacja lamp przód.
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 09, 2016, 21:26:21 pm »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3055
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Naprawiałem ją różnymi płynami, w różnych miejscach, napełniając w różny sposób. Problem w tym że w układzie musi panować wysokie ciśnienie, a te samo z siebie rozsadza części składowe, siłowniki lub regulator. Idea tego nie była zła ale wykonanie niestety musiałoby być skomplikowane i drogie, a te instalacje montowali w tanich autach, tam gdzie było za drogo montować siłowniki elektryczne.
O, i taka argumentacja mnie przekonuje.

...przynajmniej na razie <lol2>

Odp: Hydroregulacja lamp przód.
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 10, 2016, 02:05:03 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6586
  • Płeć: Mężczyzna
Jak naprawić regulator lamp?

Odpowiedź: Nie trzeba naprawiać, bo to produkt niemiecki, więc się nie psuje.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E