Autor Wątek: Polonez - POLSKI1500 - L64  (Przeczytany 14920 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Polonez - POLSKI1500 - L64
« Odpowiedź #60 dnia: Lipiec 14, 2020, 23:51:33 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6584
  • Płeć: Mężczyzna
Nakładki, nie nakładki...
Po jeżdżeniu wąskim akwarium, stwierdziłem że nie chcę innej limuzyny jak klasyczny Polonez.

Zawieszenie połyka wszystkie nierówności, czego nie przełknie to fotele bardziej komfortowe niż angielskie uszaty filtrują. Do tego wygląd i klimat. Jedno z najlepszych przeżyć w życiu to definitywnie spokojna podróż starym Polonezem. Pełna wygoda, żadnych wstrząsów, nic nie uwiera, nic nie boli, wszystkie mięśnie rozluźnione, prosta, estetyczna deska nie przywodząca na myśl żadnych przykrych skojarzeń, przyjemny zapach, i ładne widoki za oknem.

Gdybym mógł, to na przemian bym tylko leżał w starodawnej bibliotece na szezlongu, czytając książki i popijając sherry, grał na fortepianie i jeździł po wsiach starym Polonezem.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez - POLSKI1500 - L64
« Odpowiedź #61 dnia: Lipiec 15, 2020, 01:23:50 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
fotele bardziej komfortowe

Oj tu bym się kłócił ja nie jestem w stanie na tapczanach długich tras robić kręgosłup mnie zaczyna boleć ale to może ze względu na moją wadę kręgosłupa . Optymalny fotel dla mnie do poldka to Recaro albo Grok ale to tak samo mam z wyrem niektórzy lubią się zapadać dla mnie musi być twarde bo nie usnę ;)
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Polonez - POLSKI1500 - L64
« Odpowiedź #62 dnia: Lipiec 15, 2020, 10:13:51 am »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3436
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
fotele bardziej komfortowe

Oj tu bym się kłócił ja nie jestem w stanie na tapczanach długich tras robić kręgosłup mnie zaczyna boleć ale to może ze względu na moją wadę kręgosłupa . Optymalny fotel dla mnie do poldka to Recaro albo Grok ale to tak samo mam z wyrem niektórzy lubią się zapadać dla mnie musi być twarde bo nie usnę ;)


Osobiście również wole kanapowce ale co jest najlepsze-przykład dwa 125p jeden z 1988r ( brązowy welur) fotele miękkie bardzo komfortowe, drugi 1991r ( czarne sukno) fotele sztywne twardawe , tyłek nie zapada się.
W Plusie jest tragedia siedzisz jak na starym dzbanie a znowu w Groclinie STD tyłek mi się nie mieści i zwyczajnie uwiera mnie:)
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Polonez - POLSKI1500 - L64
« Odpowiedź #63 dnia: Lipiec 15, 2020, 10:36:49 am »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4666
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Co człowiek, to inna opinia - ja na "taboretach" z caro mogę zrobić trasę 600km bez żadnego problemu, natomiast w kanapowcach jest mi fajnie i miękko, tylko po 300km boli mnie kręgosłup. Ale kanapowce kanapowcom nierówne - miałem fotele z fso 125p, niewysiedziane, z 1988 rocznika - były super, twardsze, niż normalne kanapowce (pewnie użyli innej, lepszej gąbki, która nie straciła sprężystości po latach) - bajka.
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: Polonez - POLSKI1500 - L64
« Odpowiedź #64 dnia: Lipiec 15, 2020, 13:03:32 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6584
  • Płeć: Mężczyzna
No, to już kwestia tego jaką kto ma anatomię. Ja wolę kanapowce, przyjemnie w nich posiedzieć nawet kiedy nigdzie nie jedziesz, z książką w ręku.
A już na pewno były droższe w produkcji i dużo efektowniej wyglądały. W testach z epoki też chwalili te stare fotele i ten Anglik który miał w latach 80. dwa Polonezy które nigdy się nie psuły, też bardzo chwalił fotele.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez - POLSKI1500 - L64
« Odpowiedź #65 dnia: Lipiec 15, 2020, 17:01:41 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1678
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
Zawieszenie połyka wszystkie nierówności, czego nie przełknie to fotele bardziej komfortowe niż angielskie uszaty filtrują. Do tego wygląd i klimat. Jedno z najlepszych przeżyć w życiu to definitywnie spokojna podróż starym Polonezem. Pełna wygoda, żadnych wstrząsów, nic nie uwiera, nic nie boli, wszystkie mięśnie rozluźnione, prosta, estetyczna deska nie przywodząca na myśl żadnych przykrych skojarzeń, przyjemny zapach, i ładne widoki za oknem.
Pełna zgoda  :d
Aczkolwiek jest jeden mankament który mi osobiście bardzo przeszkadza w Polonezach  tamtego okresu - dziwna, typowo fiatowska pozycja za kierownicą czyli kierownica za daleko, a pedały za blisko. I myślę, że to jest podstatwowy problem z którego mogą wynikać bóle pleców w tym wypadku.
Ale zawsze można się poratować nabą z dużym odsadzeniem i problem z głowy (w sumie w szerokim Caro też poprawia to pozycję za kierownicą).
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Polonez - POLSKI1500 - L64
« Odpowiedź #66 dnia: Lipiec 17, 2020, 18:59:48 pm »

Offline Gizmo

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 64
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez-POLSKI 1500 1980r
    • Mania Arka w skali 1:43 i nie tylko
Ogolnie z wiekiem zmieniają się preferencje wygody dla dupska ;)
W tym obecnym już muszę mieć poduszki pod 4 litery inaczej po prostu źle mi się siedzi...  <mruga>

Odp: Polonez - POLSKI1500 - L64
« Odpowiedź #67 dnia: Październik 02, 2020, 20:51:12 pm »

Offline Gizmo

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 64
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez-POLSKI 1500 1980r
    • Mania Arka w skali 1:43 i nie tylko
Zawsze jest coś do poprawienia  ;)

Zmiana noska tył i Lamp.
Nosek stary niestety zaczął się deformować, a lampy miały popękane klosze.



Czas na "nowe"






Odp: Polonez - POLSKI1500 - L64
« Odpowiedź #68 dnia: Październik 24, 2020, 17:37:16 pm »

Offline Gizmo

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 64
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez-POLSKI 1500 1980r
    • Mania Arka w skali 1:43 i nie tylko
Serwis zimowy zrobiony  <spoko>