Moja rozpiska z 2012, piny są dobrze rozpisane (prócz błędów typu zasilanie indukcyjnego czujnika wału...
), ale sama wtyczka jest odwrotnie. Żeby korzystać z tego schematu musisz patrzeć na kostkę od strony sterownika i w dodatku obrócić ją górą do dołu. Tak żeby w lewym dolnym rogu mieć przewód biało-czarny i żółto biały.
Co do oporu grzałki to nie pamiętam, natomiast sonda tak czy tak, po jakimś czasie się sama nagrzeje i powinna normalnie pracować. U Ciebie problem może leżeć w regulacji samej przepustnicy, ewentualnie w przytartym trzpieniu silniczka krokowego. Zmierz rezystancję czujnika temperatury i położenia przepustnicy na złączu sterownika.
Nie wiem jak objawiłby się problem z MAP Sensorem, ale na pewno pojawiłby się tryb awaryjny i całkiem możliwe jest podwyższenie obrotów biegu jałowego. Wtedy w zasadzie najlepiej byłoby podmienić sterownik.