Autor Wątek: Pasek wielorowkowy do Rovera  (Przeczytany 1466 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pasek wielorowkowy do Rovera
« dnia: Luty 02, 2017, 23:36:55 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Panowie,

podczas Niedzielnego upalania 1,8 GTI, pasek "klinowy" rozpadł się na strzępy. Nie wiem czy był dobry założony, z tego co odczytałem na resztkach paska wynika że był to Bosch 6017  4 PK 755 250. Czy to jest typowy pasek do Rovera 1,4 czy jakaś wydumka? Pytam bo po katalogu i ogłoszeniach są różne paski a do końca nie jestem przekonany czy ten pasek był w nim wcześniej czy teraz elektryk mi go podczas wymiany alternatora nie podmienił?
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Pasek wielorowkowy do Rovera
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 03, 2017, 00:02:04 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
jak seryjny alternator z 1,4 to 4pk750

U siebie wkładałem ostatnio alternator z rovera 85A wraz z mocowaniem roverowskim to pasek dawałem 5pk738. Tyle że mam tam już koło dwupasowe i wspomę.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.