Autor Wątek: Rover 1,8, oryginalny sterownik i wtryski  (Przeczytany 1937 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover 1,8, oryginalny sterownik i wtryski
« dnia: Luty 10, 2017, 19:05:09 pm »

Offline paweł1989

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 260
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 16V Orciari & Atu 1.8 16V
Cześć,

Mam pytanie do tych którzy montowali 1,8 rovera na oryginalnym sterowniku mems 1,9 ze zdjętym immo. Jaką konfiguracje macie: nr sterownika + kolor(nr) wtrysków. Z tego co udało mi się ustalić to mamy takie 2 opcje:
- z freelandera - wtryski nasze z 1,4 niebieskie + komp MKC104391 (lub MKC104392 lub MKC104393)
- MGF - wtryski beżowe + komp MKC104111 (lub 104112 lub 104110).

Jakie konfiguracje macie, jakieś różnice ktoś zaobserwował? W obu przypadkach to są zwykłe 1,8 117KM, tylko raz mamy wtryski 149ccm i długie czasy otwarcia a raz 218ccm i krótkie czasy.

Odp: Rover 1,8, oryginalny sterownik i wtryski
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 11, 2017, 12:32:44 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Druga konfiguracja. Na wałkach standardowych 121KM, na tych z MG 130KM. wydech 50mm z kolektorem 4w2w1. Jak zwykle problemy z dostrojeniem lpg przez krotkie czasy
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Rover 1,8, oryginalny sterownik i wtryski
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 12, 2017, 20:57:03 pm »

Offline paweł1989

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 260
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 16V Orciari & Atu 1.8 16V
Dzięki za informacje:) lpg to temat na później, ale u mnie na razie w oryginalnym 1,4 czasy też są krótkie, ale hany daja rade i płynnie to jeździ w miarę.

Odp: Rover 1,8, oryginalny sterownik i wtryski
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 13, 2017, 08:46:54 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
To na hanach było, ostatnie testy 1.8 na sterowniku 1.4 i wtryskach matrix dają dobre rezultaty.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Rover 1,8, oryginalny sterownik i wtryski
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 13, 2017, 10:43:10 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Można powiedzieć, że nawet bardzo dobre.
MATRIX HS.211.20
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: Rover 1,8, oryginalny sterownik i wtryski
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 13, 2017, 18:30:11 pm »

Offline paweł1989

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 260
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 16V Orciari & Atu 1.8 16V
A pytanie mam o pompę paliwa do tego zestawu - czy zwykła seryjna z poldrovera wykarmi wtryski o większej wydajności? Teoretycznie nie powinno być różnicy bo ilość paliwa musi być taka sama niezależnie od zestawu, ale w praktyce bywa różnie wiec wolę zapytać...

Odp: Rover 1,8, oryginalny sterownik i wtryski
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 13, 2017, 19:51:09 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Normalnie chodzi. Nawet VVC, które ma duże wtryski i dłuższe czasy pracuje bardzo dobrze i wypluwa serię na hamowni.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Rover 1,8, oryginalny sterownik i wtryski
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 13, 2017, 22:14:33 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Mi na wtryskach 440 wystarczyła do 210KM
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI