Autor Wątek: Budowa poloneza  (Przeczytany 3876 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Budowa poloneza
« dnia: Luty 12, 2017, 18:32:50 pm »

Offline LeatherFace

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 3
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez
Witam, Panowie jestem nowy i potrzebuję pomocy.
Moja historia z polonezem wygląda tak: Jestem Mechanikiem samochodowym ale niestety z samochodem takim jak polonez nigdy nie miałem odczynienia. Mój szef kupił dwa lata temu ten oto samochód i postanowił go zrobić na nowo. Więc sześciu praktykantów rozebrało całkowicie poloneza (gubiąc przy tym połowę śrub, dystansów,tulejek itd.) W piątek polonez wrócił do nas na warsztat i dowiedziałem się , że spotka mnie zaszczyt składania tego samochodu. Czy posiada ktoś z was schematy budowy  poloneza? Jakąś książkę gdzie wszystko będzie opisane części oraz montaż ?

Odp: Budowa poloneza
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 12, 2017, 18:36:23 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Myślę, że jeśli skorzystasz z "Sam naprawiam swój samochód: Polonez" autorstwa E.Morawskiego to powinieneś sobie poradzić.

Odp: Budowa poloneza
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 12, 2017, 19:07:11 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3436
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Polecam także Trzeciaka, nie napisałeś jaki to Polonez........ albo na łatwiznę google i wszędobylski internet.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Budowa poloneza
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 12, 2017, 21:25:11 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6584
  • Płeć: Mężczyzna
(gubiąc przy tym połowę śrub, dystansów,tulejek itd.)

Rany boskie... Same śrubki do elementów wykończenia wnętrza to pełny słoik różnych śrub i podkładek... Całe dnie zajmie dojście co gdzie powkręcać i żeby nie skrzypiało.