Witajcie, odpaliłem powstajacego w bulach Poloneza z 1,6k16,
na początku był na kompletnym osprzęcie z 1,4 i seryjnym wydechu,
dokoptowałem wtryskiwacze od 1,6, kolektor 4-2-1 freelander, przelot 2,25 na trzech przelotowych tłumikach
i dzieje się coś dziwnego, na stosunkowo zimnym silniku reakcja na gaz jest natychmiastowa - ładnie się wkręca,
po rozgrzaniu ma problem żeby przekroczyć 3500obr., jakby mu czegoś brakowało, po "rozbujaniu, rozruszaniu" przepustnicy wkręca się
pomyslalem może zmienić komputer na dedykowany do tego silnika, przy okazji ze złączem diagnostycznym, którego brakuje mi przy obecnym komputerze,
czy pomijając zdjęcie immobilisera napotkam na jakieś kłopoty związane z wymianą komputera?
czy pasują kostki itp
Może macie jakieś pomysły, pozdrawiam!