Autor Wątek: Obrotomierz po swapie c20xe. Rozwiazania.  (Przeczytany 1773 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Obrotomierz po swapie c20xe. Rozwiazania.
« dnia: Marzec 07, 2017, 09:28:19 am »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Wiem ze kilku z was jest po swapie na Opla lub Daewoo 2.0. Jak poradziliscie sobie z obrotomierzem w orginalnych zegarach PN. Na pinie 43 (kabel zielony opel) z kompa jest sygnal liniowy 5V. Obrotek z PN potrzebuje 12V. Czy wstawialisie obrotomirze od innego auta na impuls 5V?

Mam caly zestaw od kolegi kuras180 z jego rajdowki, jego wiazka ma inne wyprowadzenie do obrotomierza nie wiem skad sie bierze,  jest na nim napiecie 12.9V a po odpaleniu 14.6V podczas wkrecania silnika idzie w gore nawet do 16V z groszem. U niego dzialalo u mnie nie.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: Obrotomierz po swapie c20xe. Rozwiazania.
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 07, 2017, 17:55:55 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Dobrałem się do wiązki. Kabel oznaczony jako sygnał do obrotka rozchodzi się jak na zdjęciu, niebieskie kable idę do pinów 1 i 6 i jest na nich napięcie 12,5V. Brązowy kabel leci do pinu nr. 4 i jest masa. Moduł zapłonowy bosch 0227100200

Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: Obrotomierz po swapie c20xe. Rozwiazania.
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 07, 2017, 19:56:49 pm »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3033
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & Truck '93 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & 1/2CCS 1.2 16V
Ja to chyba się wpiąłem bezpośrednio do cewki zapłonowej (taka sama jak w GSI), ale przez przewód fabrycznie w wiązce Daewoo lecący do budy.
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Obrotomierz po swapie c20xe. Rozwiazania.
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 07, 2017, 21:15:54 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Tomek jak możesz sprawdź pod który pin cewki masz podpięte. GSI ma 4 pionowa cewkę, Opel 3 piny.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Odp: Obrotomierz po swapie c20xe. Rozwiazania.
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 07, 2017, 21:16:17 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Jeśli jest czteropinowa to może być sygnał. Jak wepniesz się w sterowanie to będzie pokazywać 1/2 faktycznych obrotów. Załóż rezystor pull up do sygnału ze sterownika.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Obrotomierz po swapie c20xe. Rozwiazania.
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 08, 2017, 12:00:05 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Podlaczony prosto pod komputer. Troche mulowaty ale chodzi.
https://youtu.be/rjWh_jQoHMk
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil