Autor Wątek: Caro 1.6GTI  (Przeczytany 15027 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 528
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Caro 1.6GTI
« dnia: Marzec 12, 2017, 19:08:58 pm »
Postanowiłem zamieścić szerszy opis swojego obecnego wozidła co by nie robić bałaganu w dziale "Co dziś zrobiłem..." A więc przechodząc do konkretów: Polonez Caro odkupiony od 1 właścicielki '48r. Eksport Belgia, kolor Violett-Mikka L-202, 1996r, silnik CE. Stan samochodu absolutnie perfekcyjny, oryginalny i powiedziałbym że adekwatny do wydanej kwoty  :-) Jedynym minusem tego auta były odzywające się panewki. Po zakupie auta zrobiony pełny serwis tj:

- wszystkie płyny eksploatacyjne
- nowe opony Dębica 175/70R13
- nowe świece, kable, termostat, rozrząd, uszczelki silnika, sprzęgło i inne duperele.
- zregenerowany cały wał napędowy
- wymienione wszystkie łożyska w kołach
- nowy calutki układ hamulcowy oprócz pompy i serwa ( tarcze, bębny, zaciski, klocki, szczęki etc...)

Takim autem pojeździłem nie całe pół roku aż w końcu podjąłem decyzję o remoncie silnika oraz wzmocnieniu go do wersji GT u p. Chojnackiego. Zacząłem rozglądać się za częściami i w tym momencie zderzyłem się z rzeczywistością- graty do OHV które obecnie są na rynku to jednorazowa lipa co najwyżej do zrobienia silnika na handel. Po przeanalizowaniu kosztów, wszelkich ZA i PRZECIW, godzinach spędzonych na rozmowie z Multec'iem zapadła decyzja o swapie na Rovera. Nabyłem silnik 16K4F z Rovera 416 w stanie bardzo przyzwoitym. Od razu, przed wrzuceniem go pod maskę został rozebrany i ogarnięty praktycznie od podstaw tj:
- nowe uszczelniacze wału korbowego (Elring)
- nowe uszczelki kolektora dolotowego, wydechowego, pokrywy zaworów (Reinz)
- nowe świece (NGK)
- nowe kable zapłonowe, kopułka z palcem (kable Janmor, reszta ori)
- 100% gumowych węży pod maską nówki wykonane na zamówienie z silikonu
- nowe metalowe rury chłodzenia z kwasa
- nowy CPWK (ori)
- nowe wszystkie czujniki (ori)
- nowy termostat 88st wraz z obudową (Waxtat)
- nowe sprzęgło (LuK) i łożysko wyciskowe
- nowe paski klinowe
- nowe filtry (PZL)
- pompa paliwa Magneti Marelii na zbiorniku i koszu od Abimexa
- nowe poduszki silnika (ori)
- pod maską wszystkie uchwyty, mocowania, łapy, pokrywa zaworów, kolektor dolotowy etc zostały wypiaskowane, ocynkowane i/lub pomalowane proszkiem
- przepustnica z krokowcem opanowana przez Multec'a (perfekcyjna robota)
- nowy fabrycznie alternator (ori)
- zregenerowany rozrusznik
- zregenerowana w Assco skrzynia biegów
- wszystkie nowe linki (Linex, niestety...)
W chwili obecnej robi się układ wydechowy.

Dodatkowo, jak wspominałem w którymś z postów, cały samochód od podwozia po dach, komora silnika, nadkola, maska, tunel skrzyni biegów został wygłuszony matami butylowymi i pianką akustyczną- wszystko od GMS'a. Jako wisienkę na torcie wrzuciłem fabrycznie nową wykładzinę podłogową. Wnętrze poskładane (choć jeszcze nie do końca) jest na nowych spinkach i wkrętach. Aby wszystko ładnie zgrało się w całość, dorzuciłem też nowe reflektory przód Wesem, kierunkowskazy ori, ramiona wycieraczek i wycieraczki oraz plastikowe listwy na drzwiach i błotnikach. Nowe plastikowe podszybie i dysze spryskiwaczy. Oprócz tego na montaż czekają: zmniejszona i obszyta skórą fabryczna kierownica, odbudowane w InterGroclin fotele Akupressury z dołożonym podgrzewaniem pleców i dup i pompkami lędźwi. Wykończenie w prawdziwej alcantarze z audi i czerwona nić. W środę odbieram auto z montażu całego nowego wydechu Polmostrów , kolektor wydechowy rurowy. W kolejce czeka detailing i poprawienie audio. No i oczywiście GT silnika u p. Chojnackiego. Cóż, to chyba tyle. Temat będę aktualizował na bieżąco o ile nie wpadnie tu zaraz hejtujące gówno.


SWAP:

Wygłuszone nadkola:

I najlepszy smaczek- FOTELE  <cwaniak2>


Kierownica:
« Ostatnia zmiana: Marzec 12, 2017, 20:10:28 pm wysłana przez Varisella »
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Offline tiptok

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 77
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN C+
Odp: Eksportowe Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 12, 2017, 20:14:14 pm »
Przyjemnie patrzy się na taki egzemplarz, szczególnie w rzadko spotykanym kolorze <spoko> Czekam na fotki foteli w aucie. Silnik masz postawiony na kompie z 1.4?

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 528
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 12, 2017, 20:20:19 pm »
Tak, ale nie chodzi to tak jak powinno. Czekają już czarne wtryski z 1.4 na cewkach i powinny załatwić temat.
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Odp: Eksportowe Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 12, 2017, 20:24:33 pm »
Żeby nie być hejtującym gównem (jak to pieszczotliwie określiłeś), to zapytam konstruktywnie, czy 175/70R13 to na pewno był przemyślany zakup? W większości polonezów minusów montowane były 185/70R13, dodatkowo takie balony strasznie bujają, a z doświadczenia wiem, że 185/60(5)R14 bardzo zmieniają walory prowadzenia poloneza na plus, oczywiście. Poza tym, wśród tej całej litanii wymienionych elementów nie doczytałem się, czy zmieniłeś przełożenie w moście lub chociaż przełożenie ślimaka w skrzyni.
Jeżdżę FSO:
Cytat: Varisella
BO MNIE KU*WA STAĆ.

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 12, 2017, 20:43:32 pm »
Tylko nie zaczynajcie tu od nowa, jak Was proszę. A w temacie, to czy są plany na jakieś orciari? Pytam, jako miłośnik tych plastikowych "maskownic rdzy" za jakie niektórzy je uważają.Ładnie by wyglądał w tym kolorze.

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 528
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 12, 2017, 20:59:34 pm »
Żeby nie być hejtującym gównem (jak to pieszczotliwie określiłeś), to zapytam konstruktywnie, czy 175/70R13 to na pewno był przemyślany zakup? W większości polonezów minusów montowane były 185/70R13, dodatkowo takie balony strasznie bujają, a z doświadczenia wiem, że 185/60(5)R14 bardzo zmieniają walory prowadzenia poloneza na plus, oczywiście. Poza tym, wśród tej całej litanii wymienionych elementów nie doczytałem się, czy zmieniłeś przełożenie w moście lub chociaż przełożenie ślimaka w skrzyni.
Krytyka a hejt to dwa odrębne pojęcia i proszę- nie mieszajmy ich i nie prowokuj. Krytykują ludzie inteligentni bo z reguły wiedzą co mówią i zauważają jakieś błędy. Ja z kolei potrafię wyciągnąć z tego konstruktywne wnioski. Natomiast hejtującym gównem są wszelkiej maści chwasty- z głębokimi korzeniami na fejsbukowej grupie Poloneza. Wydawało mi się że rozmawiało się nam do tej pory OK i wolałbym ten stan rzeczy utrzymać w mocy. Most został 3.9 natomiast przełożenie w skrzyni zmienione od razu przy regeneracji. Felgi póki co zostają 13 RIAL-e i 185 wygląda trochę komicznie na nich. 175 w sumie też ale jednak są deko niższe stąd mój wybór. Poloneza nie używam do upalania i bezmyślnego dokurwiania po drogach, po prostu nim jeżdżę i taka guma mi w zupełności styka. Zapomniałem dodać że dorzucony jest stab na tyle.

Tylko nie zaczynajcie tu od nowa, jak Was proszę. A w temacie, to czy są plany na jakieś orciari? Pytam, jako miłośnik tych plastikowych "maskownic rdzy" za jakie niektórzy je uważają.Ładnie by wyglądał w tym kolorze.
Auto nie ma rdzy więc i nie ma co zakrywać ;) A tak na serio, średnio mi się podoba Orciari, tym bardziej że jest nie do dostania.
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Offline Bartek GSi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 582
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSI 1998r Zielono- Granatowy metalik 42U
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 12, 2017, 21:14:17 pm »
Na początku pozwolę sobie wspomnieć o rzeczach,których widok wywołał u mnie uczucie lekkiej zazdrości  :d , ale żeby nie było i uśmiech  :)

 Fotele przępiekne, mógłbym takie mieć  <cwaniak2> , aczkolwiek napis FSO mógłby być według mnie trochę mniejszy i delikatniejszy. Chociaż temu również daleko do określenia "ordynarny".

 Kierownica również mi się podoba. Wszak osobiście wolę tę o trzech ramionach. W swoim poszedłem po mniejszej linii oporu i wymieniłem na tę z modelu Kombii. Chociaż patrząc na pomniejszone,oprawione w skórę seryjne kierownicę czteroramienne mógłbym się na taką zamienić  ;) Ta z kombii ma trochę inne odsadzenie, ale można się do niego przyzwyczaić. Widzę, że zrobiłeś również "bicepsy". Na wiosnę mam zamiar dopieścić u siebie kierownicę od Kombii. Mógłbyś zdradzić ile kosztowało obszycie i bicepsy ? Hehe, w sumie to błahostka, ale zamiast czarnej zwykłej nici dałbym czerwoną lub fioletową - fajnie zgrywałaby się z kolorem auta.

Kolor samego auta- jeden z najładniejszych jakie były dostępne w Caro, w dodatku mało spotykany więc dodatkowy atut.
Nie wiem jak i gdzie zdobyłeś te aluski, bo ich praktycznie nie było  ;> Pomimo, że nie są z "Minusa" i  lepiej pasują do charakteru oraz linii "Plusa" wpasowały się całkiem zacnie. 
Zaintrygowała mnie również naklejka na tylnej szybie "FSO, your best discover". Nie spotkałem się z taką wcześniej, mniemam,że jest seryjna ? Właśnie takie małe "smaczki" dodają dla samochodu uroku.

Odnośnie wygłuszenia(bo jest to jedna z niewielu  <cwaniak2> , ale wad i to sporych Poloneza, nawet Plusa) jako,że napisałeś, że jest tak kompleksowe jestem niezmiernie ciekaw efektów ? Czy jest zauważalnie ciszej ? Mniemam, że tak, ale wolę zapytać.

Jeżeli chodzi o silnik trochę szkoda, że nie udało się podłubać OHV, podoba mi się ich charakterystyka (Abimex i GSi), ale Rover i do tego 1.6 to też zapewne fajna sprawa.
Myślałeś już coś konkretniej o systemie nagłośnienia (chodzi mi najbardziej o głośniki) ?

Jakoś tak wyszło, że nieco się rozpisałem, mam nadzieję,że ktoś to przeczyta  :d
Bardzo ładny samochód  :)

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 528
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 12, 2017, 21:34:31 pm »
Dzięki, dzięki za ciepłe słowa. Samo obszycie kiery to groszowe sprawy. Wszystko też zależy czy robisz eko-skórą czy samochodową czy jakąś wykwintom włoską. Ja zrobiłem samochodową bo eko to syf, te premium włoskie mają kolor szary a samochodowa jest cienka i kolorystycznie nie ma festynu. Kierownicę zmniejszałem sam, bicepsy również sam- to jest gipsowo-żywiczny odlew po prostu. Lepisz sobie wzór z gipsu, potem żywica i papierkiem formujesz finalny kształt. Obszywanie robił mi lokalny tapicer i zapłaciłem 120zł. Kiera z kombi pasuje do Kombi i to też nie do końca bo "patrzy" w sufit- mam wrażenie że jadę Ikarusem a nie osobówką.
Po wygłuszeniu auta jeszcze nie jeździłem bo jest nie kpl środek tzn brak foteli i części plastików. Auto porusza się na lawecie  <spoko>
Poldka kupiłem z tą naklejką, jest to egzemplarz przeznaczony na Belgię i pewnie eksportówki takowe miały. Też wolałbym dłubać w OHV bo podoba mi się ich charakterystyka oddawania Nm. Ale znajomy szlifierz powiedział że przy dzisiejszych częściach może pojeździ mi to miesiąc a możne rok. Wolałem nie ryzykować bo za same GT p. Chojnacki chce 2kzł, szlifierz za remont 3k i już masz lekkim ch... 5tysia, a gdzie reszta? Rover to Rover, syf do sześcianu ale w razie fuck-up'a landroverowy.com oferuje wszystkie ory części do niego.
Tak, wymienię głośniki i puszczę to przez wzmacniacz. Nie planuję w każdym razie jakichś diametralnych rzeźb- ot take doposażenie fabryki na akcesoryjnych gratach z epoki '90
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3050
  • Płeć: Mężczyzna
  • 15 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 57tyś km... i coś jeszcze x2......
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 12, 2017, 21:43:30 pm »
Zazdroszczę koloru i naklejki oraz foteli. Kierownica bardzo fajnie wyszła, coś niespotykanego.
Wyrwałeś go z kraju czy Holandia.
Heh ma dodatkową tabliczkę jak starsze Fso czy tylko finalny napis na klapie?

FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Offline Bartek GSi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 582
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSI 1998r Zielono- Granatowy metalik 42U
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 12, 2017, 21:51:47 pm »
Dzięki za odpowiedzi. Skóra, tak wybiorę chyba samochodową, ale może połącze to z elementami perforowanymi, będzie ciekawiej no i może w lato ręcę będą się mniej pociły  :d Pewnie, pewnie, kiera z kombii pasuje tylko w Plusowym wnętrzu do Minusa w ogóle. Do Caro albo seryjna pomniejszona,albo Raid  :-)

Co do opon też mam 175/70/13, nie są złe . Przyjemnie się na nich jeździ. Wymieniałem z seryjnych 185 i takich też szukałem, ale Navigatrów 2 już nie było w takim rozmiarze. Wygląd lepszy jest na 185 lepiej wypełnia nadkole, bardziej mięsista, ale do 175 też idzie się przyzwyczaić wizualnie.

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1230
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 12, 2017, 21:58:53 pm »
I to jest porządne podejście do tematu. Widać konkretną robotę a nie wrzucenie części ze śmietnika i opisywanie ich jako "Projekt".  <rotfl2>
Podoba mi się kompleksowe ogarnięcie całości, wymiana hurtem potencjalnie upierdliwych części, czystość, estetyka.

Według mnie Caro Minus to najfajniej stylizowana wersja Poloneza, te auta najlepiej prezentują się na ulicy i zlotach. Tutaj jeszcze niemal niespotykany już kolor. Dobre felgi ale ja mimo wszystko postawiłbym na 185/70/13 - najlepiej pasują do solidnej bryły Poloneza, temat wałkowany dziesiątki razy, warto przemyśleć.

Napisałeś że miałeś fajną bazę - jaki ma przebieg? Jakie dalsze strategiczne plany co do niego?
Fiat 1500'66, Fiat 125: '66,'71,76, Fiat 132: '72,74,78, Fiat Fiat 131:'76,'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLE'94,94,95,Caro Plus:'99,Kombi: '99, ATU Plus 02, Plus 1,4 GTI  '98, Mercedes 500E'92, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4276
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 12, 2017, 22:03:04 pm »
Zastanawiam się jedynie, czy rzeczywiście trzeba było wymieniać aż tyle rzeczy, np. całe reflektory na Wesemy.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię przednie błotniki 44E i rogal do Rovera

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1651
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 12, 2017, 22:13:26 pm »
Heh ma dodatkową tabliczkę jak starsze Fso czy tylko finalny napis na klapie?
SWAP:

Chyba nie.

Nie chodzi mi o upalanie czy zapier***nie, chociaż o to drugie po części też. Tzn. jak mam założone zimowe trzewiki to jazda z prędkościami 110-130 km/h to jest jakaś tragedia (pomimo wyważonych kół), natomiast na 185/60R14 kiedyś leciałem jakieś ~150-160 km/h (na liczniku ok 175 km/h) i nie było większych problemów z bujaniem, wibracjami itp. przypadłościami pomijając już fakt, że sama charakterystyka prowadzenia się samochodu wskakuje co najmniej jeden poziom wyżej. Osobiście na lato mam zamiar zakupić laczki 195/55R15, bo podobno też dają radę.
Jeżdżę FSO:
Cytat: Varisella
BO MNIE KU*WA STAĆ.

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3202
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 13, 2017, 06:58:02 am »
Czapki w silniku nie podnosiłeś? Przy takiej robocie to aż się prosiło.

Wygłuszenie, fotele-dobra robota.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 528
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 13, 2017, 07:10:08 am »
Nie podnosiłem bo to daremna robota. I tak będę dłubał głowicę u Chojnackiego więc przy tej okazji zrobię nową uszczelkę, śruby, etc.
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Offline Magneto

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 20
  • Płeć: Mężczyzna
    • wąski 1.5, caro 2.5, caro plus 2.0
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 13, 2017, 07:58:49 am »
Czyli setup z OHV całkowicie skreśliłeś na straty i będziesz dłubał Rovera, tak? Nie ma szans na to, by jednak tutaj zagościło pomodzone OHV?

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4276
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 13, 2017, 12:39:24 pm »
Nie chodzi mi o upalanie czy zapier***nie, chociaż o to drugie po części też. Tzn. jak mam założone zimowe trzewiki to jazda z prędkościami 110-130 km/h to jest jakaś tragedia

Nie zauważyłem. W porównaniu do nowego Audi, pewnie tak, natomiast przy 150 jeździło mi się lepiej niż przy 100, po bo 140 most przestaje wyć.
Jedyne co naprawdę przeszkadza to wędrująca tylna oś, ale to jest wyraźnie odczuwalne już przy 100km/h.

Zaintrygowała mnie również naklejka na tylnej szybie "FSO, your best discover". Nie spotkałem się z taką wcześniej, mniemam,że jest seryjna ? Właśnie takie małe "smaczki" dodają dla samochodu uroku.
Discovery.

To jest hasło z połowy lat 80tych.
Zatrzymaj na 1:35 tak jak wystartuje film z tego linku, hasło jest na transparencie:
https://youtu.be/J7rYvQSm9dQ?t=1m35s
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię przednie błotniki 44E i rogal do Rovera

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1740
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari / Rover 25 1.6 16V
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 13, 2017, 17:42:44 pm »
Bardzo fajne Caro, ten kolor robi niesamowitą robotę, zdecydowanie jeden z najładniejszych jakie FSO oferowało , do tego w super stanie  <spoko> wygłuszenie też dobra sprawa, bo jednak Polonez jest stosunkowo głośnym autem. Pisze, że masz w planach tuning silnika w zakładzie Chojnackiego :) Powiedz mi, czy gadałeś już z panem Jackiem o tym ? Co Ci powiedział ? ile zaśpiewał, za co, i jakich efektów możesz się spodziewać ? Bo wiem, że ludzie którzy robili u niego OHV byli bardzo zadowoleni :)

Offline kardamon

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 90
  • Płeć: Mężczyzna
    • no wlasnie szukam
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 13, 2017, 19:20:10 pm »
dłubał głowicę u Chojnackiego

oooooo i wiesz ile to u Jacka kosztuje??

FSO to jest to!

Offline Mr.D

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1010
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + '99
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 13, 2017, 19:57:12 pm »
no i może w lato ręcę będą się mniej pociły 
Nie będą, mam obszytą skórą perforowaną jedną z kierownic i to tylko zabieg estetyczny. Ewentualnie szybciej będzie zbierać brud w perforację w dłuższym okresie użytkowania.
"Cars have never been about brand association: it's about culture and expression. It's about the people, the scene, the community, and friends."   Mike Burroughs

"simple and clean look will never go out of style."    Elvis Skender