Autor Wątek: Caro 1.6GTI  (Przeczytany 14941 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1217
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 17, 2017, 21:16:41 pm »
Czysto i estetycznie <ok>.
Fiat 1500'66, Fiat 125: '66,'71,76, Fiat 132: '72,74,78, Fiat Fiat 131:'76,'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLE'94,94,95,Caro Plus:'99,Kombi: '99, ATU Plus 02, Plus 1,4 GTI  '98, Mercedes 500E'92, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Offline lukasz190

  • OHV Power
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 180
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Caro MR'91
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #41 dnia: Marzec 18, 2017, 15:44:50 pm »
Wnętrze bardzo schludne i estetyczne, latem jeszcze zamiast tych gumowych wycieraczek wrzucić materiałowe dywaniki i mucha nie siada.

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 528
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #42 dnia: Marzec 18, 2017, 16:03:33 pm »
Dywaniki już zamówione, najdroższe na Allegro, ciekawe jak z jakością. Dziś deko powalczyłem z dalszym składaniem graciarni. I tak na pokład wjechały ramki zegarów w czarnym macie ale zegar będę rozbierał jeszcze raz bo chcę wrzucić prędkościomierz z przebiegiem do 1mln km i zrobić jeszcze jeden mały mod <cwaniak2> Poza tym doszedł włącznik podgrzewanych foteli (maty są wszyte) w którym zmieniłem podświetlenie z zielonego na bursztyn. Odpaliłem zmieniarkę Daewoo z PN Plusa.
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2990
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 |
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #43 dnia: Marzec 18, 2017, 16:27:01 pm »
sugerowałbym jeszcze pomalować ramkę szybki zegarów na czarno. tak było w kwadratowych zegarach i wielu innych autach.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Offline lukasz190

  • OHV Power
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 180
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Caro MR'91
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 18, 2017, 17:39:03 pm »
Jak już modzisz zegary ja bym wrzucił wskaźnik ciśnienia oleju, zawsze lepiej wygląda niż to co tam jest teraz, nie wiem dlaczego fabryka zrezygnowała z tego gadżetu, bo koszty produkcji to chyba o tym nie zdecydowały?

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4274
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 18, 2017, 19:10:35 pm »
Mam inne pytanie, kto robi takie gałki zmiany biegów?
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię przednie błotniki 44E i rogal do Rovera

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 528
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 18, 2017, 19:59:02 pm »

sugerowałbym jeszcze pomalować ramkę szybki zegarów na czarno. tak było w kwadratowych zegarach i wielu innych autach.
RAMKĘ SZYBKI??? Jaką? Gdzie? Po co?
Jak już modzisz zegary ja bym wrzucił wskaźnik ciśnienia oleju, zawsze lepiej wygląda niż to co tam jest teraz, nie wiem dlaczego fabryka zrezygnowała z tego gadżetu, bo koszty produkcji to chyba o tym nie zdecydowały?
Pół życia przejeździłem z tym wskaźnikiem. Czas na lekką odmianę :)
Mam inne pytanie, kto robi takie gałki zmiany biegów?
Mam to ze starych zapasów. Jeżeli chcesz bardzo to odszukam rachunek i podam namiar na firmę.
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Offline daniel22

  • Prawdziwy koneser
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pogromca typowych Łukaszów
    • matiz 1.2 turbo diesel
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #47 dnia: Marzec 18, 2017, 20:03:26 pm »
Ramkę szybki, czyli to, z czego zawsze od borewiczów do wąskiego caro schodziła czarna farba na dole szybki.

A co do wskaźnika, to jednak warto dołożyć, zaślepka wygląda paskudnie, sam u siebie też domontowałem. Jak już robisz tak daleko idące zmiany, to fajnie by było się szarpnąć na nową "gruszkę", domontować wskaźnik i jednak wiesz, jakie ciśnienie ma silnik.  :]

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 10621
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #48 dnia: Marzec 18, 2017, 20:27:20 pm »
gała niezla, taka inna ale przynajmniej jakos wyglada,
przydalby sie do niej mieszek ze skai ,a nie ten kondom prążkowany,
ale polka na desce jest ohydna , widzialem taka na zywo i wyglada strasznie
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 528
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #49 dnia: Marzec 18, 2017, 20:59:52 pm »
gała niezla, taka inna ale przynajmniej jakos wyglada,
przydalby sie do niej mieszek ze skai ,a nie ten kondom prążkowany,
ale polka na desce jest ohydna , widzialem taka na zywo i wyglada strasznie
Mam mieszek skórzany, przymierzałem- wolę kondom ;) Przed jakimikolwiek inwestycjami w auto postawiłem sobie cel- jak najwięcej poloneza w Polonezie. Wiem, że Ty wiesz o co mi chodzi :)
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Offline Trojan

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2640
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #50 dnia: Marzec 18, 2017, 21:03:13 pm »
A co do wskaźnika, to jednak warto dołożyć, zaślepka wygląda paskudnie, sam u siebie też domontowałem.
Ewentualnie można dać tak:

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4274
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #51 dnia: Marzec 18, 2017, 21:15:30 pm »
Mam to ze starych zapasów. Jeżeli chcesz bardzo to odszukam rachunek i podam namiar na firmę.

Jakbyś robił jakieś porządki i Ci się przypomniało.

Anatomiczna gałka to wg. mnie nieporozumienie przy skośnym drążku. Wrzyna się w dłoń. Dawno chciałem ją zmienić ale nie mogłem znaleźć modelu który by mi pasował wyglądem, no może poza tą gałką z logiem Polonez, którą widziałem tylko raz na zdjęciu.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię przednie błotniki 44E i rogal do Rovera

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 528
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #52 dnia: Marzec 18, 2017, 21:45:11 pm »
Ok, jutro odkopie moje małe archiwum ;) Bardzo ładnie leży gałka biegów z Peugeota 207/307 http://allegro.pl/galka-biegow-peugeot-206-207-307-406-citreon-c3-c4-i6636847881.html
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Offline lesor#1973

  • FSO:1993-1996 B-1078
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 905
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borewicz_81 Caro_95 i inne graty
    • forum miłośników big-bike'a CB1300
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #53 dnia: Marzec 18, 2017, 22:50:36 pm »
Mam inne pytanie, kto robi takie gałki zmiany biegów?
Na Allegro znajdziesz bez trudu, użytkownik: janekaudi. Wzór wg życzenia.
Zamawiając zaznacz wyraźnie, żeby zamiast drutu telefonicznego wyprowadzili przewód do zasilania z plecionki.
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2017, 22:55:37 pm wysłana przez lesor#1973 »

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 528
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #54 dnia: Marzec 19, 2017, 09:55:54 am »
Gałka w sumie bardzo podobna ale mi robił gość spod Garwolina. Namiar na niego znalazłem z 5 lat temu na forum BMW i od tego czasu moja gałka przechodzi z auta do auta.
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3046
  • Płeć: Mężczyzna
  • 15 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 57tyś km... i coś jeszcze x2......
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #55 dnia: Marzec 19, 2017, 10:06:34 am »
Podoba mi się, czysto i schludnie.
Szkoda tylko że masz na wierzchu deski rozdzielczej tę półkę.
U mnie też kiedyś była i co najgorsze strasznie się odbijała w szybie.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4274
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #56 dnia: Marzec 19, 2017, 14:05:10 pm »
U mnie też kiedyś była i co najgorsze strasznie się odbijała w szybie.

Można zaflokować.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię przednie błotniki 44E i rogal do Rovera

Offline Mr.D

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1010
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + '99
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #57 dnia: Marzec 19, 2017, 14:23:30 pm »
Bardzo ładnie leży gałka biegów z Peugeota 207/307
Potwierdzam, jeżdżę z taką już 6 lat i jest bardzo schludna i wygodna.
"Cars have never been about brand association: it's about culture and expression. It's about the people, the scene, the community, and friends."   Mike Burroughs

"simple and clean look will never go out of style."    Elvis Skender

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 528
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #58 dnia: Marzec 19, 2017, 20:39:41 pm »
Półkę traktuję jako gadżet z epoki, ale fakt faktem spełnia swoje zadanie doskonale.
Dziś owinąłem kolektor wraz z dwururką bandażem termoizolacyjnym. robota prze-je-ba-na i nikomu nie życzę takiej roboty. Teoretycznie powinno się owinąć izolowane elementy podwójną warstwą ale ja już po dzisiejszym mam dosyć i zostaje jedna warstwa. Wrzuciłem też głośniki do seryjnych maskownic. Racji tego, że oryginalne Tonsile spróchniały do czasu montażu paneli i głośników 16cm dałem zastępczo 10cm Peiyinga. Nigdy, ale to NIGDY nie kupujcie tego badziewia! Jeden głośnik rozpadł się w rękach już przy próbie montażu- odpadła sekcja wysokotonowa. Na szczęście sprzedawca wymienił od ręki jeden głośnik. Gra to jak sieczkarnia. Ciężko z nich wydusić jakikolwiek dźwięk. podgłaszasz radio i zamiast pojawiać się dzwięk to głośnik harczy z przesterowania Jednym słowem MA_SA_KRA- ory Tonsilki to przy nich hi-end.
Jutro najprawdopodobniej będę zmieniał sprężyny przedniego zawieszenia na te obniżane.
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Offline Sizymon

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 27
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro+ 1.6 GLI L-45 '97r
Odp: Caro 1.6GTI
« Odpowiedź #59 dnia: Marzec 19, 2017, 20:53:17 pm »
Co do głośników to na oficjalnej stronie Tonsila można kupić nowe albo oddać do naprawy stare głośniki,Car audio jak dobrze pamiętam też się zajmują  <spoko>
http://www.skleptonsil.pl/