Czy te wartości tyczą się tylko obniżanych zawieszeń czy też seryjnego?
mozesz tez zastosowac na serii ,pochylenie to wartosc skrajna dla auta nieobciazonego ,bo z obciazeniem idzie w pozytyw - wiec warto ustawic przy obciazonym, to tylko 1* roznicy wzgledem fabryki, wiec opon od wewnatrz nie powinno zauwazlnie mocniej wycierac,
wyprzedzenie to skrajna wartosc fabryczna - lepiej w ta strone niz odwrotnie,
na obnizonym zawieszeniu po prostu te wartosci beda sie mniej cofac przy ugieciu,bo skrajne ugiecie zawieszenia jest mniejsze
Ten drugi rozmiar jest IMO beznadziejny do normalnej jazdy. Mam taki.
ale do szybszej jest lepszy, bo lepiej w zakretach trzymaja szersze i nizsze opony,
tylko asfalt musi byc gladki i prosty, zeby to dzialalo ,wiec do normalnej codziennej jazdy jest gorszym rozwiazaniem,
chyba, ze ktos codziennie jedzi po autostradzie