Autor Wątek: Kilka gaźników do Poloneza - co z nimi  (Przeczytany 1173 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Kilka gaźników do Poloneza - co z nimi
« dnia: Czerwiec 09, 2017, 22:38:20 pm »

Offline fripin

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 233
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.5 GLE
Hej,
ostatnio trafiły mi w ręce 4 gaźniki od Poloneza. Są w różnym stanie. Czy moglibyście doradzić co warto by było z nimi zrobić i czy w ogóle sens jest regenerować. Jeden z nich planuję sobie zostawić na pewno do swojego Caro 1.5

Gaźnik 1:
Oznaczenie: 34S2C12   1188
Stan: Kompletny, widać że po regeneracji prawdopodobnie Plug&Play po wyregulowaniu

Gaźnik 2:
Oznaczenie: 34S2C12   1190
Stan: Zaśniedziały od spodu, wężyki poobcinane, coś w nim metalicznie grzechocze, nie otwiera się jedna klapka, bo od spodu jest całość zaśniedziała i pokryta jakimś białym nalotem

Gaźnik 3:
Oznaczenie: 34DCMP 250
Stan: Brak mocowania linki gazu, dźwigienki do poruszające klapkami zdekompletowane

Gaźnik 4:
Oznaczenie: 34S2C2 0188
Stan: Wygląda na kompletny oprócz brakujących szpilek (są 2 długie czyli pewnie był na nim mikser od gazu)

Gaźnik nr 1 planuje sobie zostawić, natomiast zastanawiam się nad regeneracją jeszcze 4 bo jest z nich w najlepszym stanie. Jaka jest różnica między 34S2C12 a 34S2C2? Czy jedno z drugim jest kompatybilne?