Autor Wątek: Auto do 6000 tysięcy  (Przeczytany 8066 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Auto do 6000 tysięcy
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 04, 2017, 20:36:19 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6584
  • Płeć: Mężczyzna
moga tez byc poliftowe od 1.6 16v to mniejsze OC powinno wyjsc

Akurat niekoniecznie, bo ubezpieczalnie pomału przechodzą na obliczanie składki m.in. wg. mocy zamiast pojemności silnika.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Auto do 6000 tysięcy
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 04, 2017, 23:18:32 pm »

Offline Tomekk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1303
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polskie Fiaty i inne graty
Dokładnie, jeszcze o Lanosie zapomniałem, choć przyjemności jazdfy w nim jest "mniej niż zero" w porównaniu do Octavii, także jest "Toyotą" tamtych czasów:) A i łatwiej o niestyrany dziadkowy egzemplarz z wiele mniejszym przebiegiem niż Skoda. Warunek - musi mieć klimę, inaczej wewnątrz jest piekarnik, jeździłem i takim i takim, Lanos bez klimy to jest dramat.
Fiat 125p,'71,76, Fiat 132: '78, Fiat Fiat 131:'78, Polonez '80,1500 '86,1500 '89,Polonez 1,6 GLI '96, Fiat 126 Town '99, Audi S8 '16

Odp: Auto do 6000 tysięcy
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 05, 2017, 00:58:08 am »

Offline Rajdowiec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 377
  • Płeć: Mężczyzna
  • Złombolowiec
    • Najsłabszy z możliwych Golf TSI
Za 6k można też kupić całkiem ładnę Leganzę ;)
RALLYCROSSSSSSSS

Odp: Auto do 6000 tysięcy
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 05, 2017, 15:16:31 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ladne Leganzy to sie widuje na ulicy, ale juz nie za bardzo w ogloszeniach sprzedazy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Auto do 6000 tysięcy
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 05, 2017, 15:23:28 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6584
  • Płeć: Mężczyzna
Na olxie są cztery strony z Leganzami
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Auto do 6000 tysięcy
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 05, 2017, 15:24:52 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
podlinkuj jakas lalkę ;>
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Auto do 6000 tysięcy
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 05, 2017, 18:01:04 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6584
  • Płeć: Mężczyzna
Stare Nissany Primera (te sprzed wyglądu kosmicznego) też są ok, tylko że często podłoga jak w sponiewieranym Polonezie
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 05, 2017, 18:02:51 pm wysłana przez banned »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Auto do 6000 tysięcy
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 05, 2017, 18:10:19 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
P10 to fajna alternatywa z 2 litrowym dieslem albo benzyną.
Mondeo MK2 w dobrym stanie też można wyrwać..

ALbea, Siena albo STILO to absolutny koszmar !

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Auto do 6000 tysięcy
« Odpowiedź #28 dnia: Kwiecień 05, 2017, 19:53:51 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ALbea, Siena albo STILO to absolutny koszmar !
stilo to inne auto niz siena/palio/albea ,
a te ostatnie sa lepsze od lanosa, wiec lanos musi byc koszmarem z ulicy Wiązów
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Auto do 6000 tysięcy
« Odpowiedź #29 dnia: Kwiecień 05, 2017, 20:18:39 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3436
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Fiat Palio, Siena, Albea. Sieny często można spotkać w fajnym stanie po emerytach. Warunek to silniki 8 zaworowe, te są w miarę niezawodne, a jak coś padnie to tanie części.

Tak tak, gdzie pod nakładkami gniją wraz z podłogą do tego pękające paski po 30tyś km.
Dziękuje.
Lepszy już lanos albo leganza i Astra II.

FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Auto do 6000 tysięcy
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 05, 2017, 21:19:03 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Stilo jest fajne. blacha się trzyma, środek ładny, jeździ się przyjemnie. siena/albea to poziom lanosa. tylko siena z 1.6 16v jest fajna bo zapierdziela :) ale i tak nie istnieją z podłogą w jednym kawałku
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Auto do 6000 tysięcy
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 05, 2017, 21:55:58 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6584
  • Płeć: Mężczyzna
No chyba że w grę wchodzi coś małego, to idzie wychaczyć Pandę z klimę (choć dużo łatwiej kupić w tym budżecie Mondeo MkII  <lol2>)
Konstrukcja prostsza niż w Polonezie, buda w miarę odporna na rdzę (może być nalot na podłużnicach przednich, większość części w cenie złomu, a silnik 1.1 nie do zajechania i wersji Euro 3 niekolizyjny, tyle że osiągi GLIzdy na Boschu.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Auto do 6000 tysięcy
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 05, 2017, 22:50:52 pm »

Offline lesor#1973

  • FSO:1993-1996 B1078
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1326
  • Płeć: Mężczyzna
  • Borełło, Carełło, 115c_w_Jesionie
A jaką to skomplikowaną elektronikę masz w E36, której nie ma w Octavii? Nie każde auto z lat 90' musi być na poziomie Poloneza.
Co do niezawodności to też nie rozumiem zarzutu. Sam mam E36, które dostaje w dupę mocno, bo używana jest i jako daily i na sportowo i nigdy nie miałem tam pancernego auta.
Musi się czasem popsuć, bo ma swoje lata. Ale wtedy odpalasz realoem.com + czescidobmw.pl i najczęściej za 2 dni masz wszystko w domu potrzebne do naprawy. Rekordowo czekałem 4dni, ale część szła z magazynu w Niemczech (słupek drzwiowy A w konkretnym kolorze tapicerki).
E36 ma debilnie skonstruowaną chłodnicę, przy tym silniki mocno wrażliwe na przegrzanie (nawet na nagrzanie) a czujniki wszelakie (wału, wałków, temperatury itp. itd.) na tle opla a tym bardziej np. toyoty są ponad miarę awaryjne a ich żywotność krótka. Cewki, przewody gumowe / gumy dolotu, przepływomierze, uszczelki pokrywy zaworów... Moja lista jest bardzo długa, zresztą mam też parę lat młodszą e39 i te dwa samochody, owszem, doskonale jeżdżą, ich r6 znakomicie brzmią, ale bezawaryjność to jest cecha, której nie ma na liście "wymień pięć zalet". Autor wątku napisał "niezawodne". E36 niezawodne?  <lol2> <zdenerwowany>
A. I legenda niezawodności: wiskoza.
Zważcie jegomość – odparł Sanczo Pansa – że to, co tam się ukazuje, to nie żadne olbrzymy, ino wiatraki.

Odp: Auto do 6000 tysięcy
« Odpowiedź #33 dnia: Kwiecień 05, 2017, 23:02:50 pm »

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1145
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Autor szuka dorady o auto za 6 tys,a tu zaczynają się wojny o jakieś 20 letnie trupy.

Odp: Auto do 6000 tysięcy
« Odpowiedź #34 dnia: Kwiecień 06, 2017, 02:07:56 am »

Offline Rajdowiec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 377
  • Płeć: Mężczyzna
  • Złombolowiec
    • Najsłabszy z możliwych Golf TSI
E36 ma debilnie skonstruowaną chłodnicę, przy tym silniki mocno wrażliwe na przegrzanie (nawet na nagrzanie) a czujniki wszelakie (wału, wałków, temperatury itp. itd.) na tle opla a tym bardziej np. toyoty są ponad miarę awaryjne a ich żywotność krótka. Cewki, przewody gumowe / gumy dolotu, przepływomierze, uszczelki pokrywy zaworów... Moja lista jest bardzo długa, zresztą mam też parę lat młodszą e39 i te dwa samochody, owszem, doskonale jeżdżą, ich r6 znakomicie brzmią, ale bezawaryjność to jest cecha, której nie ma na liście "wymień pięć zalet". Autor wątku napisał "niezawodne". E36 niezawodne?  
A. I legenda niezawodności: wiskoza.

Nie wiem jaką Ty masz "próbkę", bo ja mam dość małą, ale nie do końca się z Tobą zgadzam ...
Właśnie ok. miesiąc temu zmieniałem u siebie chlodnicę (tę z wyrównawczym połączym z chłodnicą) oraz wymienione przez Ciebie wisko. Oba oryginały w wieku 22 lat i nalocie ponad 300kkm. Czy to zły wynik? Moim zdaniem rewelacyjny. A dodam, że wisko miałem sprawne, wymieniłem bo mając rozebrany cały przód wolałem już mieć to z głowy.
Dodam, że miałem na aucie ori wahacze, wymieniłem bo mialy luz na sworzniach. Miałem też ori tuleje wahaczy. Zmieniłem, bo założyłem acentryczne od M3.

Mój motor, M52B28, nigdy nie rozbierany, w listopadzie 2016 zamiast seryjnych 193KM wypluł 203KM (wszystko seria), a miesiąc temu pokazał kompresję 3x13 i 3x12,5. Gdzie książkowa to 6x13,5. Źle jak na 313kkm? Od wymiany oleju poza normalną jazdą zrobiłem ok 300km po torze cisnąc w opór, nie wziął grama oleju.

Fakt, zmieniałem gumę przepustnicy, bo sparciała. Oryginal BMW to chyba 160zł. Na 2 dzień kurierem w domu.

Do dziś w aucie sa ori amortyzatory (zawieszenie M Power) i sprężyny. Ori wahacze z tyłu. Ori wydech. Fakt, że wydech ma już uszkodzony końcowy.

Wszystko kwestia egzemplarza. Kupując poszanowane 318/320, które nie było katowane, nie powinno być źle z awaryjnością.
Ja wiem, że to auto jest nieporównywalne z nowymi bo to inna kategoria. W moje BMW wrzucilem już sporo kasy (ale w sporej części z własnej nieorzymuszonej woli) i wrzucę jeszcze mnóstwo, więc porównując z nowym samochodem, w który od 0 do 26000km zainwestowałem 300zł w wymianę oleju to przepaść. Ale fajniejszego auta nie miałem i mając pod domem roczną Astrę i 22 letnie 328i zawsze w kieszeni mam kluczyki do BMW.

Ale to poza tematem trochę, bo kupując 328 za 6k to faktycznie można znienawidzić BMW.
RALLYCROSSSSSSSS

Odp: Auto do 6000 tysięcy
« Odpowiedź #35 dnia: Kwiecień 06, 2017, 07:50:01 am »

Offline lesor#1973

  • FSO:1993-1996 B1078
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1326
  • Płeć: Mężczyzna
  • Borełło, Carełło, 115c_w_Jesionie
kupując [...] za 6k to faktycznie można znienawidzić BMW.
Dlatego za 6 tysięcy nieskomplikowane i sprawne mogą być octavia albo astra (najlepiej "1 od dziadka").
Alternatywą do zajeżdżenia są podełóowe chevrolety: kalos, lacetti, nubira
No i królowa: corolla, choć trzeba będzie sporo szukać.
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-corolla-e11-kupiona-w-polsce-i-szy-wlasciciel-ID6yQ8Aw.html


Zważcie jegomość – odparł Sanczo Pansa – że to, co tam się ukazuje, to nie żadne olbrzymy, ino wiatraki.

Odp: Auto do 6000 tysięcy
« Odpowiedź #36 dnia: Kwiecień 06, 2017, 09:02:04 am »

Offline mati_lecha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 564
Dziadkowe Lanosy z klimą nie istnieją.  Oni kupowali najtańsze wersje. Nawet teraz potrafią kupić nowe Sandero bez klimy i z szybami na korby(np mój sąsiad). Palio miałem kiedyś i byłem bardzo zadowolony. Wielki bagażnik, super silnik 1.2 8v.... Ale rdza zjada te auta w moment. Lanos z tego co wiem pancerne auto. Ale czy warto Siene czy Lanosa? To już zabytki.
Tak jak ktoś pisał. To co się podoba i będzie zadbane :) Zadbane Tata Indica może okazać się lepsze od Pastucha po sołtysie. Oczywiście z Indicą żartuje, bo to egzotyk, ale marka tutaj mniej istotna. Przy aucie za 6 koła, to się liczy stan ogólny, a nie znaczek na masce.
Unikałbym diesli.

Odp: Auto do 6000 tysięcy
« Odpowiedź #37 dnia: Kwiecień 06, 2017, 09:24:07 am »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2232
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Siena może i zabytek, ale Lanosa robili u nas do 2008 roku ;) Inna sprawa, że ilość aut z lat 2005-2008 jest znikoma na rynku... Jeśli auto ma być względnie nie stare, to polecam dołożyć do tych 6tyś jeszcze ze 2-3tyś i kupić Fiata Grande Punto. Wersja 1.4 8V wzorowo znosi gaz, samo auto też raczej bezproblemowe.

Odp: Auto do 6000 tysięcy
« Odpowiedź #38 dnia: Kwiecień 06, 2017, 19:28:12 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
nicek27 fajną lancie sprzedaje, 4 tysie chce, super auto.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Auto do 6000 tysięcy
« Odpowiedź #39 dnia: Kwiecień 06, 2017, 20:41:42 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3436
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Chodźmy po bandzie i Corolla do rocznika  97, mazda 323 oraz nissan.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........