Autor Wątek: Przekładnia JKC- podłączenie  (Przeczytany 1853 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Przekładnia JKC- podłączenie
« dnia: Kwiecień 07, 2017, 11:15:38 am »

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 489
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Witam, takie szybkie pytanie- przewód zasilania przekładni, ciśnieniowy od pompy należy podłączyć w górne wejście przekładni kier czy dolne?
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Odp: Przekładnia JKC- podłączenie
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 07, 2017, 11:32:06 am »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1175
Wydaje mi sie że średnica śrub jest różna
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Odp: Przekładnia JKC- podłączenie
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 07, 2017, 11:33:28 am »

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 489
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Jest różna, masz rację. Zakuwam przewody od nowa i nie wiem który nypel zarobić jako zasilanie a który jako powrót.
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Odp: Przekładnia JKC- podłączenie
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 07, 2017, 16:46:00 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Ale dorobić trzeba tylko jeden pompa-przekładnia. Z przekładni do chłodniczki starczy oryginalny.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Przekładnia JKC- podłączenie
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 07, 2017, 20:28:41 pm »

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 489
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Na serio nikt nie wie jak wygląda podłączenie tych przewodów? Nikt nie może zerknać w swoim Plusie za koło? <co> ;-|
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Odp: Przekładnia JKC- podłączenie
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 07, 2017, 21:55:54 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V

15s w google...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Przekładnia JKC- podłączenie
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 07, 2017, 21:59:51 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
No dobra 30 bo tamta to zf
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Przekładnia JKC- podłączenie
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 07, 2017, 22:14:24 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Przekładnia JKC- podłączenie
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 08, 2017, 13:45:07 pm »

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 489
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Zajebiście Bociek, ślicznie dziękuję. <spoko> <spoko> <spoko>
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.