GŁÓWNE KATEGORIE FORUM > AUTA SYMPATYKÓW KLUBU
Akina Atu86
miedzian:
Auto stylizowane na Toyote AE86 z serialu Initial D. Przeznaczenie auta:zimowe i deszczowe upalanie. Dodatkowo auto odciąża troche niebieskie caro i zastępuje go w roli auta codziennego. Specyfikacja:
Silnik: Przebieg szacowany około 270tys, dół z gażnika 1600, czapka z GSI. Po wymianie rosżontu, i pąpy wody :] uszczelniony. Zalany sportowy olej Lotos 20w50, na dolewki Superol CC, reszta oleju od kosiarki Honda SAE 30, Młotul 10w40 i lotos turdus 15w50. Niedługo zmieniam olej w Caro, więc stan oleju bedzie uzupełniany przepracowanym. Zużycie oleju w trasie, przy spokojnej jeździe to 200ml na 1000km. Przy ostrym pałowaniu łyka około litr oleju na 30 minut treningu.
Skrzynia: zgrzytający 4ty bieg, drugi bieg wchodzi spokojnie przy 100km/h (udało się dwa razy, bez zgrzytu)
Most: 4,55 z elektroszperą, zalany olejem 85w140 + 0,5 kg smaru ŁT43.
Wnętrze: Kierownica Monte Carlo, fotele Inter Taboretti
Rozmiar ogumienia: przód 175/70 r13, tył 155/70 r 13 (chyba ze akurat trafi się coś innego). Ciśnienie w oponach tylnej osi 3-3,5 bara.
Karoseria: Zderzaki z Atu bez plusa. Przebieg "budy" 44tys. Stan blacharki podwozia perfekt. Bezwypadkowy. Rdza na nadkolach, siekierkach i przednich drzwiach. Malowanie "Panda". Oznaczenia zespołu Akina Speed Stars.
Układ wydechowy: brak katalizatora, końcówka wydechu bosozoku.
Koszty: po odliczeniu wyjętych części koszt zakupu 250zł (wyjęty silnik po 44 tys od nowości na 5w40, cicha skrzynia i cichutki most 3.9 i wiele wiele innych podzespołów w idealnym stanie), serwis olejowy po zakupie około 100zł, lakierowanie 50zł.
zdjęcia:
Daniel#1984:
Gruba impreza Atu jest paskudne i przechodzę obok nich obojętnie, to akurat to mi się wizualnie podoba, ciekawe malowanie.
trucker:
Od razu widać, że dopracowany i doinwestowany projekt. Kiedy wpadają pomarańczowe kierunki i swap na K16? :d
miedzian:
daniel22, zapomniałem dodać jednej ważnej rzeczy odnośnie silnika
ten motor trzecią budę napędza!!!
Pierwsze było caro, które dostało strzała przodem o czym świadczy pogięta obudowa rozrządu, potem był w kombi (z którego wyjąłem ten silnik), a teraz jest w atu. Jak miał dzwona to pas przedni musiał oprzeć się o koło pasowe, w wyniku czego półpierścienie oporowe wału korbowego wytarły się znacznie. Luz osiowy wału był duży. Nie zmierzyłem go ale na oko było to ponad 2mm. Wymieniłem półpierścienie na nowe i jest ok. Luz w granicach normy.
skurwisilnika k16 nie bedzie. do jazdy to tylko ohv się nadaje. <lol>
Daniel#1984:
--- Cytat: trucker w Maj 08, 2017, 18:07:14 pm ---Od razu widać, że dopracowany i doinwestowany projekt. Kiedy wpadają pomarańczowe kierunki i swap na K16? :d
--- Koniec cytatu ---
Zaraz po glebie, żółtych halogenach i alusach :P
Że silnik siedzi w trzeciej budzie i nie jest to XUD aż ciężko uwierzyć. ;p
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej