Autor Wątek: Wspomaganie kierownicy rover  (Przeczytany 486 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Fobik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 371
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1,8 16V 1990r.
Wspomaganie kierownicy rover
« dnia: Maj 11, 2017, 23:02:36 pm »
Posiadam wspomaganie w moim roverku 1,8 na pompie z Rovera, przekładnią jkc i chłodnicą oleju. Wrzuciłem rok temu pompę z landrovera gdyż poprzednia pompa zaczęła rzęzić, wyć. Było ok. Teraz znów to samo rzęzi wyje miuNcy bardzo głośno. Wycieku żadnego nie ma, płyn pomiędzy min a max. Czy wymiana płynu coś pomoże? Czy one tak poprostu mają podczas zużycia  <mysli>
Przejściówka

Offline SzakaL

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 34
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat 125p 1.4 16v
Odp: Wspomaganie kierownicy rover
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 14, 2017, 09:54:13 am »
Może łapie lewe powietrze na przewodzie zasilającym.

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Odp: Wspomaganie kierownicy rover
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 14, 2017, 13:16:51 pm »
pewnie masz dorobiony wąż ciśnieniowy od pompy do przekładni ? w wielu oryginalnych wężach masz restryktor , o ile dobrze pamiętam jak kumpel zakuł wąż bez restryktora do wspomy to pompa właśnie rzęziła , może tutaj jest problem ?
"jest ryzyko , jest zabawa"

Offline Fobik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 371
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1,8 16V 1990r.
Odp: Wspomaganie kierownicy rover
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 14, 2017, 15:09:53 pm »
Powietrza raczej nie łapie lewego,  wszystko sprawdzałem. A co do węża to zgadza się -  dorabiałem, ale w ogóle nie zwróciłem uwagi na ten restryktor może rzeczywiście to wina braku ograniczonego przepływu oleju Chyba są dostepne restryktory osobno, ale najpierw zobacze na starym  oryginalnym rowerowskim wężu jak jest
« Ostatnia zmiana: Maj 14, 2017, 15:16:26 pm wysłana przez Fobik »
Przejściówka

Offline pies

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 250
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wspomaganie kierownicy rover
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 09, 2018, 09:37:49 am »
Ja zakładam do siebie na pompie z astry+przekładnia z plusa i mam takie pytanko żeby rozwiać wątpliwości:
1. Przewód zasilający w przekładni jest większy, a powrót mniejszy?
2. Jakim olejem to zalać żeby jedno i drugie chodziło.
* Czy jest coś na co zwrócić uwagę np. ten restryktor przy zakuwaniu, czujnik skrętu itp.
był 2xPN Caro 1.6GLI, Caro+ 1.6GLI,
Atu+ 1.6GSI:  http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_ATU/9573
Jest: PN Caro->Borek 1.6 K16 -> 1.8 K16:  http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez_Caro/85927