Autor Wątek: Blok abimex + głowica GSI - ktoś tak jeździ ?  (Przeczytany 2515 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Blok abimex + głowica GSI - ktoś tak jeździ ?
« dnia: Maj 16, 2017, 10:29:56 am »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2080
Witajcie
Mam dość tematu hydrauliki i postanowiłem złożyć GSI na bloku od Abimexa. Jeździ ktoś w takiej konfiguracji ?

Odp: Blok abimex + głowica GSI - ktoś tak jeździ ?
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 16, 2017, 11:30:25 am »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4663
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Aż tak temat wałków dopiekł? Myślę o zmianie silnika abimexa na GSI z hydrauliką i zostać jedynie przy układzie wtryskowym z abimexa, wytłumacz, czemu chcesz wracać do mniej kulturalnego silnika?
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: Blok abimex + głowica GSI - ktoś tak jeździ ?
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 16, 2017, 12:20:49 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2080
bo na rynku nie ma ani kulturalnych wałków rozrządu ani szklanek. Wolę co 15 tyś km zdjąć pokrywę zaworów niż wymieniać wałek co 7 tyś km.

Odp: Blok abimex + głowica GSI - ktoś tak jeździ ?
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 16, 2017, 14:10:50 pm »

Offline Żbiku

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 488
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso Polonez 1.6GLI 95r
Glowica gsi zjada wałki zwykłe ponieważ ma twardsze sprężyny mi zjadło dwa przez 30 tys km

Odp: Blok abimex + głowica GSI - ktoś tak jeździ ?
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 16, 2017, 15:28:30 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2080
No ale moja głowica otrzyma sprężyny od GLI.

Odp: Blok abimex + głowica GSI - ktoś tak jeździ ?
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 16, 2017, 18:04:16 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jak zalozysz sprezyny z bezhydrowca to otrzymasz silnik bez hydro z malym bardzo upierdliwym aspektem - do regulacji zaworow trzeba zdjac kolektor ssacy GSI ,
co juz samo w sobie jest dobrym scenariuszem na horror ,
no chyba ze to auto do trzymania w garazu i robi 3kkm rocznie ,to raz na kilka lat mozna se podlubac
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Blok abimex + głowica GSI - ktoś tak jeździ ?
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 16, 2017, 19:39:41 pm »

Offline OTRO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 138
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125P
Zawory są dłuszę od GSI  :P

Odp: Blok abimex + głowica GSI - ktoś tak jeździ ?
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 16, 2017, 20:25:15 pm »

Offline mareks#1181

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1167
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GSI
Co do zdejmowania ssącego w GSI to faktycznie niezła jazda jest ale za pierwszym razem, bo za drugim to już o wiele łatwiej, jak się wie co odkręcić i rozpiąć i ma odpowiednie narzędzia oczywiście.

Odp: Blok abimex + głowica GSI - ktoś tak jeździ ?
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 16, 2017, 21:03:21 pm »

Offline miedzian

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 637
  • Płeć: Mężczyzna
  • a.k.a jama
    • C+ '98 23E, Truck El Camino '89, Atu AE86
Ja tak mam. Ale nie ja to osobiście składałem, więc nie wiem dokładnie co i jak tam w środku, ale na 99% przezbrojona głowica czyli  przełożone sprężyny. Jak to jest z zaworami, popychaczami i klawiaturą nie wiem. Jak już rozbierzesz to popatrzysz, poprzymierzasz i na pewno poskładasz prawidłowo czyli tak że bedzie działać.

A wrażenia z jazdy: jedzie tak samo. Tylko do plusa nie pasuje dzwięk starej OHV, bo mimo dobrze ustawionych luzów zaworowych ohv bez hydro ma inny dzwięk.

PS: Ja z wymianą kolektora zamykam się w 2 godziny, włącznie z zeskrobaniem starej uszczelki.

Odp: Blok abimex + głowica GSI - ktoś tak jeździ ?
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 16, 2017, 23:54:59 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2080
PS: Ja z wymianą kolektora zamykam się w 2 godziny, włącznie z zeskrobaniem starej uszczelki.
No a na wymianę wałka rozrządu w GSI trzeba liczyć 1,5 dnia :)

Odp: Blok abimex + głowica GSI - ktoś tak jeździ ?
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 17, 2017, 01:08:48 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Np można przespawać kolektor aby dekiel łatwiej było zdjąć. Kiedyś znalazłem tez zdjęcia jakieś renówki gdzie ktoś zakładał MPI do silnika który był tylko na gaźniku i dostosował seryjny kolektor gaźnikowy pod przepustnice od wtrysku oraz wspawał w kolektor mocowania wtryskiwaczy i listwy paliwowej
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2017, 01:12:25 am wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Blok abimex + głowica GSI - ktoś tak jeździ ?
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 17, 2017, 02:11:19 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Np można przespawać kolektor aby dekiel łatwiej było zdjąć. Kiedyś znalazłem tez zdjęcia jakieś renówki gdzie ktoś zakładał MPI do silnika który był tylko na gaźniku i dostosował seryjny kolektor gaźnikowy pod przepustnice od wtrysku oraz wspawał w kolektor mocowania wtryskiwaczy i listwy paliwowej
wiecej pierd... sie niz wykonanie demontazu/montazu  10 razy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.