. Trzeci resor będą dawać swój. W każdym razie ja zasugerowałem aby dołożyli jeden długości głównego, tylko bez uszu a obecny krótki- jako najmniejszy w tej układance. Także reasumując- mogą dorobić pióro i będą to robić.
"?", ja mam dwa pióra długie i jest tak twardo że na normalną drogę ani na rajd bym bardziej nie utwardzał, a na tor być może ale nie jestem w stanie tego sensownie przetestować i nie mam takiej potrzeby.
Drugie pióro długości głównego to mi trąci zbędnym balastem bo jeżeli będzie krótsze powiedzmy 20cm to i tak ta część niepodparta pióra głównego ma praktycznie żadne możliwości ugięcia.
Kupiłem swego czasu sklepane resory dwupiórowe na których auto siedziało nisko. Były one dla mnie za niskie i podejrzewałem że za miękkie, więc po obcięciu, główne pióra z tych sklepanych włożyłem pod pióra seryjne, a krótkiego nie dawałem wcale. Mając główne pióro serię, i długie pióro pomocnicze mocno sklepane, auto siadło trochę niżej, na tyle że jakbym chciał jeszcze obniżać, to bym to robił już skracaniem kolumienek, bo na resorze dalej to bym musiał mieć całkiem prosty, a taki by nie działał prawidłowo.
Popełniłem tylko jeden błąd, że nie zmierzyłem grubości tych piór, bo już w trakcie montażu zauważyłem że chyba zniszczyłem główne pióro z PF Kombi, bo było dużo grubsze
W każdym razie teraz jest twardo, ale połyka nierówności. Przechyły jakieś są bo muszą być, ale nie czuję.
W weekend będę zakładał nowe skuwki, więc mogę podnieść auto i pomierzyć jak jest zrobione to pióro.
Co do Nurburgringu, to wyboisty i niebezpieczny tor, imo lepiej mieć tam za miękko niż za twardo, bo za duży przechył jest zawsze bezpieczniejszy w jeździe niż koła w powietrzu.
Poza tym dużo zależy jw. od pióra głównego. Tu to dobrze widać, konfiguracja piór jak w serii, ale główne musiało być jakieś grubsze bo zawias betonowy
https://youtu.be/KKSi1cIg8PQ?t=4m59sTen sam Polonez nr 5, w zakręcie
https://youtu.be/J7rYvQSm9dQ?t=47s