Autor Wątek: Panewki korbowodowe 1.4 GLI  (Przeczytany 1443 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 621
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 GLI 16V 1997 Polski Fiat 125p 1980
Odp: Panewki korbowodowe 1.4 GLI
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 29, 2017, 02:13:58 am »
A co do rurek polecam wyjąć te co masz oddać do zrobienia  na wzór z nierdzewki . Temat definitywnie zamkniesz . I nigdy już nie przegnije prędzej auto przeżyją . A chłodnice polecam z Diesla 1.9 do Rovera ciężko dostać ale fajnie ogarnia  w bardzo uplane dni jeszcze jak wiatraki 2 ma się na przełącznik momentalnie w korkach trzyma 90 stopni  po włączeniu na 2-5 sek wentylatorów ;)
"Anywhere, anytime
I would do anything for you
Anything for you
Yesterday got away
Melody stuck inside my head "

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3374
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był Caro Plus VVC160 / E46 325Ci M Sport
Odp: Panewki korbowodowe 1.4 GLI
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 29, 2017, 11:42:54 am »
Chłodnica z diesla w Roverze jest bez sensu. Zdrowa miedzianka ogarnia bez problemu. Tak samo jak drugi wentylator na włącznik, chyba, że awaryjnie. Ale ja taki posiadam od 6 lat w swoim aucie i nigdy nie go nie użyłem. Chyba, tylko, żeby sprawdzić czy działa.

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 211
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fiat 125p '78 & 87, Polonez 1.5 GLE, 1.6 & 1.8 16V
    • Polonez, PF 125p
Odp: Panewki korbowodowe 1.4 GLI
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 24, 2017, 10:53:20 am »
Po miesiącu wprawdzie, ale teraz zauważyłem. To na filmie nie bardzo brzmi na tłoki. Raczej popychacze jednak. Pokrywę wałków na co kleiłeś?
Fiat 125p 1987- w budowie; Fiat 125p 1500 1978; Caro 1.6 16V; Atu+ 1.8 16V- w przebudowie; Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, 126p 1988.

Offline zayon

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 41
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Panewki korbowodowe 1.4 GLI
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 03, 2017, 08:31:07 am »
A co do rurek polecam wyjąć te co masz oddać do zrobienia  na wzór z nierdzewki . Temat definitywnie zamkniesz . I nigdy już nie przegnije prędzej auto przeżyją .

Panowie, mam pytanie co do tych rurek...
http://allegro.pl/polonez-1-4-1-8-magistrala-rury-wody-kwasowka-i7065053172.html#thumb/6
... czy brak przetłoczeń do łączenia z wężami gumowymi nie spowoduje przypadkiem że przy ciśnieniu będą spadać? Czy sama opaska zaciskowa to utrzyma?
A może miał ktoś już do czynienia z tymi lub takimi konkretnie?

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2955
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 |
Odp: Panewki korbowodowe 1.4 GLI
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 03, 2017, 10:54:16 am »
wielokrotnie używałem miedzianych kolanek hydraulicznych w ukł. chłodzenia. one też nie mają przetłoczeń i nigdy żaden wąż mi się nie zsunął.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...