Autor Wątek: Panewki korbowodowe 1.4 GLI  (Przeczytany 3759 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Panewki korbowodowe 1.4 GLI
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 29, 2017, 02:13:58 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
A co do rurek polecam wyjąć te co masz oddać do zrobienia  na wzór z nierdzewki . Temat definitywnie zamkniesz . I nigdy już nie przegnije prędzej auto przeżyją . A chłodnice polecam z Diesla 1.9 do Rovera ciężko dostać ale fajnie ogarnia  w bardzo uplane dni jeszcze jak wiatraki 2 ma się na przełącznik momentalnie w korkach trzyma 90 stopni  po włączeniu na 2-5 sek wentylatorów ;)
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Panewki korbowodowe 1.4 GLI
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 29, 2017, 11:42:54 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Chłodnica z diesla w Roverze jest bez sensu. Zdrowa miedzianka ogarnia bez problemu. Tak samo jak drugi wentylator na włącznik, chyba, że awaryjnie. Ale ja taki posiadam od 6 lat w swoim aucie i nigdy nie go nie użyłem. Chyba, tylko, żeby sprawdzić czy działa.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Panewki korbowodowe 1.4 GLI
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 24, 2017, 10:53:20 am »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 258
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Po miesiącu wprawdzie, ale teraz zauważyłem. To na filmie nie bardzo brzmi na tłoki. Raczej popychacze jednak. Pokrywę wałków na co kleiłeś?
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Panewki korbowodowe 1.4 GLI
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 03, 2017, 08:31:07 am »

Offline zayon

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 43
  • Płeć: Mężczyzna
A co do rurek polecam wyjąć te co masz oddać do zrobienia  na wzór z nierdzewki . Temat definitywnie zamkniesz . I nigdy już nie przegnije prędzej auto przeżyją .

Panowie, mam pytanie co do tych rurek...
http://allegro.pl/polonez-1-4-1-8-magistrala-rury-wody-kwasowka-i7065053172.html#thumb/6
... czy brak przetłoczeń do łączenia z wężami gumowymi nie spowoduje przypadkiem że przy ciśnieniu będą spadać? Czy sama opaska zaciskowa to utrzyma?
A może miał ktoś już do czynienia z tymi lub takimi konkretnie?

Odp: Panewki korbowodowe 1.4 GLI
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 03, 2017, 10:54:16 am »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
wielokrotnie używałem miedzianych kolanek hydraulicznych w ukł. chłodzenia. one też nie mają przetłoczeń i nigdy żaden wąż mi się nie zsunął.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...