Autor Wątek: Ustawienie kątów i zbieżności - gdzie?  (Przeczytany 4125 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Ustawienie kątów i zbieżności - gdzie?
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 05, 2017, 17:40:42 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a co Ci da podkladka z przodu, jezeli miseczka sie oprze o sruby - przeciez wahacz nie przesuwa sie wzdluz tulei ,bo tuleja jest wulkanizowana,
nie widzialem jeszcze podkladek na przednim mocowaniu wahacza

bo wiesz, z grubasza to fabryka zrobila mocowania w odpowiednim miejscu o w prostej budzie nie trzeba kombinowac
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Ustawienie kątów i zbieżności - gdzie?
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 05, 2017, 17:55:36 pm »

Offline miedzian

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 637
  • Płeć: Mężczyzna
  • a.k.a jama
    • C+ '98 23E, Truck El Camino '89, Atu AE86
a w tych co ja rozbierałem, bywały podkładki,ale bardzo cienkie. Nie pamiętam dokładnie, ale jak odkopie źródło to wkleję. Ale rząd wielkości to dziesiąte części milimetra W każdym razie tak cienkie ze nawet podłożenie 4 sztuk nie powodowało trudności w nacelowaniu miseczką na wystające szpilki.

W trucku z jednej nie było a z drugiej 3 sztuki. W kombi zmieniałem sprężyne (ja do tej operacji ściągam wahacz bo tak mi wygodniej.). Zdjąłem wahacz i wypadły 4 podkładki. Przy montażu zapomniałem o nich. Miseczka wskoczyła na zwoje miejsce. Zdjąłem wahacz od nowa, wstawiłem te 4 podkłądki i znów: miseczka wskoczyła bez problemu.

Odp: Ustawienie kątów i zbieżności - gdzie?
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 06, 2017, 07:24:48 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
To prawda są tam podkładki, ale mają za zadanie przypasować wymiar budy do wahacza, by pasowało na szpilki.
drążkiem przesuwasz sworzeń o centymetry, a tymi podkładkami tyle ile sam zauważyłeś :)
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Ustawienie kątów i zbieżności - gdzie?
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 06, 2017, 08:56:15 am »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Drążkiem reakcyjnym na prawdę reguluje się +/- 0.5* jak pociągnięcie więcej to się wam zrobi tak jak mi w atu, że na wahaczach otwór łączący drążek reakcyjny z wahaczem bardziej przypomina jajko niż koło.