Autor Wątek: Sekwencja GSI/Rover 1.6  (Przeczytany 1732 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sekwencja GSI/Rover 1.6
« dnia: Sierpień 15, 2017, 16:02:04 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5099
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Witam.Pytam tutaj, bo nie będę śmiecił w dziale LPG.Sprawa jest taka, że myślę intensywnie nad montażem sekwencji do GSi.Ma to być w miarę tanio, ale tak, żeby się jakoś rozpędzało.Pasuje też, żeby to było na tyle uniwersalne, żeby mi wydoliło przy roverze 1,6, którego może kiedyś sobie zamontuję.
Ktoś wskaże coś z tej strony, co by się mogło nadawać?
http://www.phjacus.pl/4-cylindrowe-c355.html?numPage=0
Mam całkowity mętlik w głowie, vo nawet myślałem nad używką, a żeby tylko kupić ewentualnie nowe wtryski, bo to się najbardziej zużywa, oprócz parownika.Z używek, znalazłem np. coś takiego, niedaleko ode mnie.
https://www.olx.pl/oferta/instalacja-sekwencja-gaz-300-4-lpg-bmw-opel-CID5-IDlR8xO.html

Odp: Sekwencja GSI/Rover 1.6
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 15, 2017, 18:05:50 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2083
używek się nie opłaca, chyba że są bardzo świeże. Wbiłem się raz w taką opcję, potem łatałem wiązkę, miałem stary soft i uszkodzony czujnik ciśnienia. Regeneracja parownika... Wyszło dużo pracy a cenowo podobnie do nowej.

Odp: Sekwencja GSI/Rover 1.6
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 15, 2017, 18:14:45 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5099
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
No tak, instalacja, to poważna sprawa.A jak jeszcze ktoś nie dbał, to już całkiem może być zajechana.Z tych najtańszych i w miarę mocnych, to może ta by była?
http://www.phjacus.pl/A166-KME-Nevo-4-R01-150-Dream-XXI-REG-OMVL-150KM-AC-p1807.html
Zapas mocy jest, a na reszcie, to się kompletnie nie znam.Wtryskiwacze itd.Elektronika, to chyba wszystko w miarę podobne?

Odp: Sekwencja GSI/Rover 1.6
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 15, 2017, 18:47:51 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Wtryski za wolne jak do rovera. Elektronika - w sumie wszystko jedno, od siebie polecę STAGa bo chyba każdy gazownik w Polsce potrafi go obsłużyć (obsłużyć a wyregulować to dwie inne sprawy :P).

Żeby rover dobrze jechał na gazie potrzebne są dobre wtryski. Mam od kilku miesięcy Barracudy 115 i polecam.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Sekwencja GSI/Rover 1.6
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 15, 2017, 20:17:02 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13829
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
w megapolu sa Agisy M210 - ostatnio kupowalem za 290pln ,bardzo dobry sterownik,
parownik bez udziwnien proponuje i wystarczajaco mocny to kme TUR ,albo zavoli ZetaN ,pierwszy yjdzie z filtrem troszke ponad 200pln, drugi chyba ponizej 200pln ,
wtryskiwacze do K16 przydalyby sie szybsze ,regfasty kosztuja 130pln,ale takie one slabo szybkie sa ,szybkie sa WGS za 150pln , MJ za 200pln lub baracudy za 300pln,

ja zamontowalem WGS do Alfy na probe i na razie spisuja sie dobrze, chociaz trzeba bys swiadomy,ze z czasem moga puszczac gaz na wylaczonym silniku,
po prostu cos za cos, jezeli ma byc szybkie i tanie, to bedzie mialo swoje wady ,jak zaplacis dwa razy wiecej za baracudy ,to tych wad bedzie mniej, ale idealnych produktow brak
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Sekwencja GSI/Rover 1.6
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 15, 2017, 20:23:47 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2083
sterowniki KME obecnie wielu gazowników odradza, bo firma ma duże problemy ze wsparciem produktów
Co do wtrysków to KGB dobrze mówi. WGS albo Baracuda. Hana produkuje obecnie buble.
Reg Fast to obecnie Valtek. W sekwencji dają radę spokojnie do 40-50 tyś km, jak się zachowają z full gupem albo półsekwencją nie mam pojęcia.

Odp: Sekwencja GSI/Rover 1.6
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 15, 2017, 22:00:18 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5099
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Tak wpisując w tym konfiguratorze na jacusiu, według tego, co mniej więcej tu podajecie, wyszło mi już ponad tysiaka, za instalację bez zbiornika.To już taniej by było po prostu jechać gdzieś i normalnie założyć, ze wszystkim.Ponoć już za 1.5 tysiaka zakładają.
Ale może jeszcze ktoś z Was by się pobawił w tym konfiguratorze i wybrał z dostępnych gratów to, co według Was, by najbardziej podeszło? Powoli wychodzi na to, że najtańszą i najlepszą opcją, będzie zwyczajny blos, choć też sporo zdrożały.Przynajmniej jest to uniwersalna rzecz, pasująca wszędzie.
http://www.phjacus.pl/konfigurator.html

Odp: Sekwencja GSI/Rover 1.6
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 16, 2017, 01:36:00 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13829
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
za poltora kafla to nikt nie zalozy instalacji,a co najwyzej wrzuci jakies graty Igen i zamiesza srubowkretem - uczciwa cena za IVgen na baracudach to 2.5 kloca ,bo z kolektorem GSI trzeba sie troche pobawic ,aw PN to i ze zbiornikiem toroidalnym nie ma lekko (trzeba opuszczac bak) ,
w takim przypadku 2.5 kloca to jest taniej niz norma ,bo norma to 2.5 kloca i wieraca kolektor bez zdejmowania

jacus nie jest zly, kiedys tam sporo kupowalem,ale teraz ceny jak wszedzie, a kilku rzeczy nie ma,
zauwaz,ze najtanszy sterownik kosztuje ponad 350pln, bo ma Diego,Nevo,Staga,Techa ,ale nie ma Agisa ,a ten jak wyzej pisalem kosztuje 290pln w megapolu ,
ceny pozostalych elementow w megapolu masz takie same,wiec juz jestes do przodu o kilka dych, mozesz oszczedzic,albo dolozyc do wtryskow lub reduktora w zaleznosci co jest potrzebne,

BLOS jest najtansza calkiem przyzwoita opcja do K16 ,ale nie jest opcja najlepsza - w ogole jakos w zyciu nie bardzo chca wystepowac opcje najtansze i najlepsze jednoczesnie ,wiec nie ma co sie łudzić
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Sekwencja GSI/Rover 1.6
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 16, 2017, 12:24:44 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
BLOS jest najtansza calkiem przyzwoita opcja do K16 ,ale nie jest opcja najlepsza - w ogole jakos w zyciu nie bardzo chca wystepowac opcje najtansze i najlepsze jednoczesnie ,wiec nie ma co sie łudzić
BLOS moim zdaniem nie jest dobrą opcją do silników o pojemności mniejszej jak 2 l bo tak jak np rover 1,4 czy 1,6 albo ma dziurę w obrotach, albo leci na zbyt bogatej mieszance, słowem jest bardzo niestabilny... Do PNa z ohvką II generacja dobrze wyregulowana wystarczy, jak ktoś ma kaprys to może zakładać do ohvki sekwencje, ale dużego "łał" bym się nie spodziewał. Sekwencja pasuje dopiero do rovera, ale chyba lepiej zmienić typ instalacji razem z silnikiem.

Odp: Sekwencja GSI/Rover 1.6
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 16, 2017, 12:38:33 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13829
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Do PNa z ohvką II generacja dobrze wyregulowana wystarczy, jak ktoś ma kaprys to może zakładać do ohvki sekwencje, ale dużego "łał" bym się nie spodziewał. Sekwencja pasuje dopiero do rovera, ale chyba lepiej zmienić typ instalacji razem z silnikiem.
a czym sie rozni zalozenie miksera do OHV mpi i K16 mpi ? w obu przypadkach sa te same problemy, bo oba maja duze kolektory dolotowe,
a sekwencja to bardziej pasuje do GSI niz roverka,bo GSI ma przynajmniej normalne sterowanie ,a nie dotryski i spowolniona reakcje na sonde lambda

BLOS jak najbardziej nadaje sie do silnikow 1.4 ,ale nalezy dobrac odpowiedni slit - slity sa trudno dostepne i drogie (na alledrogo bywal slit E za 90pln) , a BLOS jest sprzedawany standardowo ze slitem D przeznaczonym do silnikow o wiekszej objetosci i mocy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.