Autor Wątek: Pozbyć sie hydro  (Przeczytany 1663 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pozbyć sie hydro
« dnia: Sierpień 25, 2017, 13:24:05 pm »

Offline pi3cka

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 58
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie szczęśliwy ten kto nie ukręcił śruby
Chce pozbyc sie hydro i jest takie pytanie ,Podpasuje wszystko od Gli w blok i głowicę Gsi ?I Co dokladnie idzie do wymiany ? Klawiatura popychacze szklanki ? Jest jakaś różnica w bloku  ,czy po prostu ze względu na hydro szklanki sa wyższe i dla tego gsi ma krótsze popychacze ? Wiem ze bylo ale nie mam czasu szukać mam okazyjnie słupek do wyrwania.
Renault Megane  ph1 2.0 8v
Mercedes w168 A140
Volvo 940 Reeeeeeeedddddddd fk
Pn Plusz Wszechmogący  :D
 Ile jeszcze dobry Jezu

Odp: Pozbyć sie hydro
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 25, 2017, 13:51:31 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Nie zastąpisz hydro popychaczy zwykłymi szklankami - mają inną średnicę. Taniej wyjdzie kupić słupek bez hydro w dobrym stanie niż dorabiać szklanki na wymiar.

Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM

Odp: Pozbyć sie hydro
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 25, 2017, 15:13:07 pm »

Offline pi3cka

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 58
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie szczęśliwy ten kto nie ukręcił śruby
Ale podmieniając dół i zmieniając klawiaturę w głowicy (o ile nie są takie same )  będzie to hulać ? Czy tez kolejne komplikacje ?
Renault Megane  ph1 2.0 8v
Mercedes w168 A140
Volvo 940 Reeeeeeeedddddddd fk
Pn Plusz Wszechmogący  :D
 Ile jeszcze dobry Jezu

Odp: Pozbyć sie hydro
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 25, 2017, 15:21:27 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
a co to znaczy podmieniajac dol ? przeciez dol to 3/4 silnika,
powinienes raczej napisac : zakladajac glowice na starszy blok - to wtedy bedzie pasowac,
ale klawiatura nie ma nic do rzeczy, jezeli chcesz miec orginal stary rozrzad to musisz wymienic sprezyny w glowicy GSI, bo sa sztywniejsze,
mozesz tez testowac jak te sprezyny wplyna na zuzycie walka rozrzadu , a szczerze mowiac przydalby sie taki test ;>

P.S.
zaloz kola rozrzadu i pasek z GSI (polokragle zęby) ,bo ten zestaw jest lepszy niz stare rozwiazanie
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Pozbyć sie hydro
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 25, 2017, 23:52:35 pm »

Offline pi3cka

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 58
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie szczęśliwy ten kto nie ukręcił śruby
To znaczy to co zrozumiałeś  :P a tam szczegółów nie ma co sie czepiać  <rotfl2> Do rzeczy ,czyli tak blok leci Gli czapka Gsi i hulamy bez hydro  ;> w tym przypadku mogę zobaczyc te sprężynki  Bo hydro z wiadomego powodu sie pozbywam ^^ a Świątek wskoczy za 20k km Dzięki panowie , a jak jest z czujnikiem temperatury i cpwk , zostają te same czy sa różnice ? Moze głupie pytanie ale ułatwi życia ;)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 25, 2017, 23:59:36 pm wysłana przez pi3cka »
Renault Megane  ph1 2.0 8v
Mercedes w168 A140
Volvo 940 Reeeeeeeedddddddd fk
Pn Plusz Wszechmogący  :D
 Ile jeszcze dobry Jezu

Odp: Pozbyć sie hydro
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 26, 2017, 01:31:05 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
obudowa termostatu jest przykrecona do glowicy, wiec przeloz ja z glowica i bedziesz mial takie czujniki jak trzeba
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Pozbyć sie hydro
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 26, 2017, 10:29:43 am »

Offline pi3cka

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 58
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie szczęśliwy ten kto nie ukręcił śruby
Chodzi mi o ten pod kolektorem ssącym nie na termostacie :P
Renault Megane  ph1 2.0 8v
Mercedes w168 A140
Volvo 940 Reeeeeeeedddddddd fk
Pn Plusz Wszechmogący  :D
 Ile jeszcze dobry Jezu

Odp: Pozbyć sie hydro
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 26, 2017, 11:18:22 am »

Offline altowiolista

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 660
    • Atu i Caro-oba GSi, Borewicz 1,? '83, Caro+ GLI, Atu-
Chodzi mi o ten pod kolektorem ssącym nie na termostacie :P
Ten pod kolektorem to chyba czujnik ciśnienia oleju, co nie? ;P
Altówka, Alaska, mój Anioł albo Atu. Jak by nie patrzeć - warto żyć! A teraz mam jeszcze Borewicza!!

Odp: Pozbyć sie hydro
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 26, 2017, 15:34:07 pm »

Offline marian.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 418
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro+ GSi 2001r.
Czytam ten temat i tak się zastanawiam - po co robić w ogóle takie rzeźby, skoro cały silnik do poloneza to jest koszt rzędu 500 zł z osprzętem albo mniej? Chce wam się dla zabawy paprać tak? :)

Odp: Pozbyć sie hydro
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 26, 2017, 21:04:56 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Jak ma GSI to i tak musi przełożyć osprzęt. Chyba łatwiej i szybciej niż kabelki.

Odp: Pozbyć sie hydro
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 26, 2017, 22:33:22 pm »

Offline pi3cka

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 58
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie szczęśliwy ten kto nie ukręcił śruby
Czytam ten temat i tak się zastanawiam - po co robić w ogóle takie rzeźby, skoro cały silnik do poloneza to jest koszt rzędu 500 zł z osprzętem albo mniej? Chce wam się dla zabawy paprać tak? :)


Dokładnie tak jak napisałeś dla zabawy:p To hydro to loteria mojemu pluszakowi na tej loterii sie nie pofarciło i klepie jak 300w trapezie . Albo wałek albo popychacz gdzieś tam słychać i tak trzeba grzebać.Jak znowu trafie trefny to syzyfowa praca .Oprocz tego Świątek nie robi wałków do hydro,zanim zacznę jakieś Swapy chcę pobawić się w Stand Alone.I tutaj ten Świątek z paroma innymi pierdołami moze dać jakiś efekt .Myślę ze będę to składał i rozkładał kilkakrotnie przy takiej operacji i każdy błąd będzie nową lekcją ;p Jak wyrwę słupek za 200-300 pln reszta  tez jakieś 4 setki. Czyli jak będę miał za 7 stówek ,coś czego będę pewien,będę to znał od a do z to czemu by nie .
« Ostatnia zmiana: Sierpień 26, 2017, 22:35:36 pm wysłana przez pi3cka »
Renault Megane  ph1 2.0 8v
Mercedes w168 A140
Volvo 940 Reeeeeeeedddddddd fk
Pn Plusz Wszechmogący  :D
 Ile jeszcze dobry Jezu

Odp: Pozbyć sie hydro
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 03, 2017, 18:14:30 pm »

Offline pi3cka

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 58
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie szczęśliwy ten kto nie ukręcił śruby
Pytanie ,da się jakoś dojść po słupku czy miał hydro ?Ewentualnie po numerach, wiem  też że od któregoś  roku wszystkie miały .
Renault Megane  ph1 2.0 8v
Mercedes w168 A140
Volvo 940 Reeeeeeeedddddddd fk
Pn Plusz Wszechmogący  :D
 Ile jeszcze dobry Jezu

Odp: Pozbyć sie hydro
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 03, 2017, 19:13:28 pm »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1946
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Od strony dolotu, na wysokości wałka rozrządu idzie magistrala olejowa, silnik z hydro ma tam wkręcone małe śrubki.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 160+KM 23E | Renault Laguna 3 GT 2.0 dCi 178KM