Panowie co to jest ten MLS?
OK, bylem dzisiaj z glowica w warsztacie i ogolnie dupa. Sporo pytan i sporo niewiadomych.
1) Jak po zdjeciu glowicy powinny wygladac tuleje w bloku? Na rowni z nim czy powinny wystawac?
2) uszczelka byla robiona kiedys tyle ze "ch*"owo. Sruby tez podejrzanie mocno dojebane. Na glowicy mam slady od pierscieni z uszczelki, tyle ze nierowne tj z jednej str (wydech) mniej a z drugiej (ssanie) bardziej wgniecione (~0,2) Jest to miejsce na granicy styku pierscienia z uszczelki i tulei cylindra. Chcieli mi to planowac na zero ale kazalem tylko zabielic.
HGF wyskoczyl poprzez plyn na zewnatrz, nie uciekajace cisnienie. W sumie zebrali mi 3x0,02 czyli 0,06. Glowica byla robiona juz wiec jest spisana na straty, byle rok pojezdzil. Zadych wymian uszczelniaczy, spr szczelnosci tylko zabielenie. Tak jak pisalem chcieli zbierac wiecej ale powiedzialem HALT. Na glowicy zostaly slady nie zabielone (kolor) jakies male wzery po stronie chyba wydechu. Moge to dobrze odtluscic i przejechac cieniutko tym klejem do polglowic co multec polecal? Poprzednio ktos silikonem przejechal i ten silikon fizycznie tam byl
Kolejne pyt dot. szklanek: wydmuchane, wyczyszczone. Wstepnie kapnalem tam nowym olejem, sprezynki z 7 do 8 mm rozciagniete. Jak to skladac? Na sucho czy wsadzic do naczynia z olejem i poruszac zaworkiem / napelnic?
Kolejna rzecz: jedno z gniazd (polkole) gdzie sie obraca walek ma widoczne male rysy, przejechac obie powierzchnie papierem 1000/1500/2000? Czy to olac
Sruby Elring nowe, uszczelka tez. Panowie i tak w ogole to co zrobimy jak sie glowice skoncza do tych silnikow?